Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asell käy molempien peleissä, ainakin vaalien läheisyydessä. Mutta on ainakin mainostanut itseään joskus Ilveksen facebook-ryhmässä. Sitä en tiedä,että kuuluuko myös Tapparan facebook-ryhmään
Saisiko tämän suomeksi vai puskeeko sieltä pikku homofoobikko päätään ylös pensaasta?J.Jokinen sopisi TRE-väärälle puolelle jo ns.sateenkaari joukkioon kanssa! Mut pitään kiekko kiekkona ja norm.miesten lajina!
Ja toki oli jo viime kaudella Ilvestä auttelemassaLihastohtori eli akatemiatutkija ja liikuntafysiologian apulaisprofessori Juha Hulmi on Ilves-fani
Vähän ohi aiheen mutta tuohon yhteen aiempaan viestiin liittyen...
Itse olen jo hetken toivonut, että uuteen areenaan siirtyminen ei automaattisesti merkitse pelkästä uudistumisen ilosta "pakkoa" uusia We are the kingsiä tai Ilves murisee -biisiä, ei vaikka "Hakametsän suojissa se odottaakin" . Molempiin biiseihin on kasvanut vuosien varrella kiinni niin itse kuin jälkikasvukin, ja ainakin jonkun Nygårdin (niin läppä mies kuin ehkä onkin) biisin ottaminen tilalle, aavistaen mitä sieltä tulisi, olisi kyllä omasta näkökulmasta melkoinen morjens.
Eri asia, jos oikeasti jotain ihan kaikkien tajunnan räjäyttävää biisiä joltakulta tulee vastaan. Muussa tapauksessa perinteet, Hakametsän nimen muistamista myöten, saavat puolestani jatkaa niin, että uudessa hallissa Ilves on edelleen minulle jollakin tavoin tuttu ja omaksi koettu. Uusi halli, uudet pelaajat uusine valmentajineen, uudet biisit, ehkä uudet paidat... Siinä olisi itselle ehkä vähän liiaksikin sulateltavaa.
Toivon, että We Are The Kings pysyy myös tulevaisuudessa Ilveksen maalilauluna, mutta aikanaan Areena-aikana olisi kyllä hienoa kuulla voittobiisinä joku uusi sävellys Ilves Muriseen tilalla. Kyseisessä biisissä ei sinällään ole mitään vikaa, ja kyllä fiilis nousee jokaisella kuuntelukerralla, mutta tuo biisi on tosiaan tehty Hakametsässä asustavalle petolaumalle. Eikä Ilves enää jokereita silppua, vaan kurittaa enenevissä määrin aikaisemmin mainitsemattomia lintueläimiä, heimolaisia ja kouvolalaisia.
Siinäpä jollekin artistille hyvä koppi säveltää Ilvekselle biisi, joka soikoon seuran anthemina seuraavat 50 vuotta.
Olikos se, että Davosin kiekkojoukkueellakin on tuo Costellon alkuperäinen versio edelleen maalibiisinään?
Ilves-hymniä olen kaivannut. Hymnin omistus olisi ry:llä ja käyttääkseen logoa olisi pakko soittaa hymniä ennen ottelua. Näin koko Ilves-yhteisö nivoutuisi yhteen ja seurahenki vahvistuisi.
Sanoittajaksi Heikki Salo, Vesa Holmala tai Jonne Aaron.
Ilves-hymniä olen kaivannut. Hymnin omistus olisi ry:llä ja käyttääkseen logoa olisi pakko soittaa hymniä ennen ottelua. Näin koko Ilves-yhteisö nivoutuisi yhteen ja seurahenki vahvistuisi.
Sanoittajaksi Heikki Salo, Vesa Holmala tai Jonne Aaron.
Tässä todellakin hieno idea! Ruotsissahan ainakin Djurgårdenilla ja AIK:lla on vastaavan olemassa. Näitä kokeneena voi sanoa, että kyllä siinä kylmät väreet väkisin tulee, kun hymnin aikana katsomo nousee seisomaan ja ihmiset laulaa mukana (vähintään kertosäkeen). Olisi mahtavaa jos Ilveksellekin saataisiin vastaava. Tähän mukaan historian havinat höystettynä historiallisilla kuvilla sekä luonnollisesti sanat screeniltä.
Tässä linkki AIK:n versioon. Tämähän soitetaan juuri ennen pelin alkamista ja luo kyllä varsin mahtavan me-hengen alkuun.
AIK:lla ja Djurgårdenilla nämä luonnollisesti samat niin jalkapallo kuin jääkiekon puolella.