Riikka Purra on TuppurafaniJussi Halla-aho Ilveksen kannattaja
Ainakin noin 19% suomalaisista näin tekeeMarin Ilveskannattaja.
Pitäisikö tuo ottaa muka positiivisesti?
Kyllä Costello on niin porkkana, kun vaan olla ja voi. Mies ei vaan uskalla siitä enää puhua, kun varmaan senkin talo uhattiin räjäyttää tai jotain vastaavaa. Tai ainakin kaikki Ilves-fanit uhkas boikotoida sen levyjä. Joten annetaan sen sitä olla. Sen tappio.Ei. Tuo oli vähän tuollainen heitto, kun on kuitenkin tehnyt Ilveksen maalilaulun, mutta pyörii Tapparan peleissä huivi kaulassa ja esiintyy kultajuhlissa. Toki harva sitä varmaan kultajuhlista kieltäytyisi esiintymästä, että eipä tuosta nyt mitään voi päätellä.
81 prosenttia ei tee.Ainakin noin 19% suomalaisista näin tekee
Se on hyvin vähän se.Ainakin noin 19% suomalaisista näin tekee
Costi on tuottanut kaksi allekirjoittaneen levyä. Olen istunut hepun kanssa "jokusen" tunnin studiossa ja muutenkin. Uskallan väittää ettei Costi ole sen enempää porkkana kuin kissakaan.Kyllä Costello on niin porkkana, kun vaan olla ja voi. Mies ei vaan uskalla siitä enää puhua, kun varmaan senkin talo uhattiin räjäyttää tai jotain vastaavaa. Tai ainakin kaikki Ilves-fanit uhkas boikotoida sen levyjä. Joten annetaan sen sitä olla. Sen tappio.
Ainakin noin 19% suomalaisista näin tekee
Päästäisiinkö nyt jo politiikasta takaisin foorumin aiheeseen? Näille löytyy varmaan ihan omiakin keskustelupalstoja.Se olisikin merkki siitä, että asut Venäjällä.
Mitä noihin kahteen muuhun tulee, luulisi noin patamustalla sydämellä varustettujen ihmisten kannattavan Ässiä.
Itsekin ollu tekemisissä toisinaan jo Sensuurin ajoilta. Jos suoraan sanotaan sitä kiinnostaa kiakko yhtä paljon kun "keskustorin puluja" ja ymmärtää siitä yhtä paljon.Costi on tuottanut kaksi allekirjoittaneen levyä. Olen istunut hepun kanssa "jokusen" tunnin studiossa ja muutenkin. Uskallan väittää ettei Costi ole sen enempää porkkana kuin kissakaan.
Jussi Halla-aho Ilveksen kannattaja
Mistä tämä tieto on peräisin? Hienoa, jos totta.
Costi on tuottanut kaksi allekirjoittaneen levyä. Olen istunut hepun kanssa "jokusen" tunnin studiossa ja muutenkin. Uskallan väittää ettei Costi ole sen enempää porkkana kuin kissakaan.
Olen itsekin todennut ettei mies ymmärrä kiakosta mitään.Tapparan rytkyt päällä kuitenkin liikkuu julkisella paikalla. Oletteko näiden tuntien aikana puhuneet jääkiekosta?
Olen itsekin todennut ettei mies ymmärrä kiakosta mitään.
Popedan kitaristi sai yllättävän pyynnön – syntyi klassikko, josta hän saa kuulla vieläkin: ”On kanttori ihmeissään”
IL kertoo SM-liigajoukkueiden maalilaulujen tarinat. Costello Hautamäki sai sanoitusapua Epe Heleniukselta.www.iltalehti.fi