Torski
Tähtipelaaja
On, seurustelee etäsuhteena Topias Palmin kanssaOnkohan Reetta varattu? Kaverin puolesta kyselen ku muistin just, että itse olen.
On, seurustelee etäsuhteena Topias Palmin kanssaOnkohan Reetta varattu? Kaverin puolesta kyselen ku muistin just, että itse olen.
Linkkiä näihin!Robbie Williams IG:ssä Ilves-paita päällä
Linkkiä näihin!
Kyseisessä kaupungissa valitettavasti asuneena muutaman vuoden voin kompata tätä isosti. Ainakin Turun keskustan alueella TuTon mainoksia näkyi enemmän kuin tepsin, ellei paikallinen palloseura sitten ollut neljän parhaan joukossa.Tuossa taas töiden takia pyörin hetken Turussa ja voin sanoa, ettei Tepsiä näy missään.. ei pipoissa, ei mainoksissa, ei lehdissä,...
Mutta jos Tepsi selviää välieriin, niin " joukkue ollaan me " ja aina on kannatettu.. jo isoisän esi-isä aikoinaan teki karhuntaljasta Tepsinlipun...
Tepsiläiset kyllä melkein jopa pahempia gloryhunttereita kuin mouhot. Se nähtiin mm. vuosi sitten. Ja Turussa ei tosiaan TPS:ää katukuvassa pahemmin näe. Tarrat tolpissakin 99% Interin.Minä tunnen paljon " kannattajia " jotka eivät vielä tässä vaiheessa kautta tiedä seuransa sijaintia sarjataulukossa.
Tuo on aika yleistä paikkakunnilla, joissa on vain se yksi iso joukkue ja laji ei ihmeemmin kiinnosta.
Kannatetaanhan sitä aina Suomeakin joka lajissa, mutta Wilma Murron mestaruushyppy on monilta vieläkin näkemättä.
Sitten on erikseen " hard core " seuraajat, jotka tietävät jokaisen pelaajan taustat, mikä loukkaantumis- ja sopimustilanne, kuka oli aamujäillä ainakin jo mukana, jne.
Tuossa taas töiden takia pyörin hetken Turussa ja voin sanoa, ettei Tepsiä näy missään.. ei pipoissa, ei mainoksissa, ei lehdissä,...
Mutta jos Tepsi selviää välieriin, niin " joukkue ollaan me " ja aina on kannatettu.. jo isoisän esi-isä aikoinaan teki karhuntaljasta Tepsinlipun...
Olin joskus muinoin Tepsin runkosarjan viimeisessä pelissä, kun sain vapaalipun. Katsomo oli melko tyhjä.. pois mennessä törmäsin tuntemiini " Tepsin kannattajiin " he kysyivät miten meni ja yllättyivät kun kerroin Tepsin selvinneen viimeisenä joukkueena play offseihin.Tepsiläiset kyllä melkein jopa pahempia gloryhunttereita kuin mouhot. Se nähtiin mm. vuosi sitten. Ja Turussa ei tosiaan TPS:ää katukuvassa pahemmin näe. Tarrat tolpissakin 99% Interin.
Turussa ei tosiaan TPS:ää katukuvassa pahemmin näe. Tarrat tolpissakin 99% Interin.
Miettikääpä että heillä on käynnissä 100- vuotis juhlakausi.Tämä on kyllä totta, jopa Tampereella olen nähnyt Interin omia mutta Tepsiä ei näy edes Turussa missään.
Minulle tulee aina Pekka Rinteestä ensimmäisenä mieleen se Raipen viimeisen sekunnin tasoitusmaali Kärppiä vastaan. Sen jälkeen sitten se Murphyn jatkoaika maali."Kaikki suosikkimaalivahtini olivat Ilveksestä" – NHL-supertähti Pekka Rinne muuttaa Tampereelle vaikka hänellä ei ole mitään taustaa kaupungista
Tampereelle muuttaa pian yksi Suomen kaikkien aikojen parhaista jääkiekkomaalivahdeista, mutta hänellä tai puolisollaan ei ole mitään kytköksiä Pirkan...www.tamperelainen.fi
Pekka Rinne sittenkin Ilveksen miehiä?
Muuten kova tekijä mutta mouholaisuudesta pitkä miinus…
En Riikan kanssa suuresta osasta poliittisia asioita jaa aivan samanlaisia näkemyksiä mutta sentään seuransa on osannut valita oikein, se on hyvä. En lähde arvottamaan kenenkään kannattajuutta polittisten seikkojen vuoksi, kyllähän sitä kaikenlaista kaveria on viimekin vuosina Tapparan värejä tunnustanut.
Mitä mieltä siitä Tapparan fanien pitäisi olla? Yksi muiden joukossa.Mitä mieltä muuten siellä naapurissa ollaan siitä että Late Johansson on yksi naapurin näkyvimpiä kannattajia?
Mitä mieltä muuten siellä naapurissa ollaan siitä että Late Johansson on yksi naapurin näkyvimpiä kannattajia?