Tps en näe finaaleissa. Kun pelicans tulee vastaa ekalla kieroksella. Mitä olen huomannut niin Kangasniemi rikkoo raipen pelirytmin ihan 100-0. Runkosarjas kun tuli katottua.Kenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
Omat suosikkini:
1. HIFK
2. TPS (Raipen vuoksi)
Tepsi ehdottomasti ja sama syy.Kenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
Omat suosikkini:
1. HIFK
2. TPS (Raipen vuoksi)
Olisi muuten ihan kova jos puolivälierisarjoista jatkoon menisivät Ilves, HIFK, TPS ja Tappara.
Ns. Original four pelaisi mitaleista.
Kenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
Omat suosikkini:
1. HIFK
2. TPS (Raipen vuoksi)
Kalpa pelaa riistokiekkoa sekä aina kun johtaa. Pistää kaiken peliin puolustamalla.Mielenkiintoinen toi tappara-kalpa. Jotenkin vaan jäänyt täysin seuraamatta tuo KalPan tekeminen.. onko täysin suvereeni porkkanoille vai onko kalpasta vastusta ?
tappara menee helposti jatkoon. Puolustusjuntta vartoo ja tekevät ratkasut erikoistilanteissa. Kalpa pelaa kyllä ihan liikkuvaa ja hyvän näköstä kiekkoa, mutten usko että kykenevät voitokkaaseen peliin porkkanoita vastaan.Mielenkiintoinen toi tappara-kalpa. Jotenkin vaan jäänyt täysin seuraamatta tuo KalPan tekeminen.. onko täysin suvereeni porkkanoille vai onko kalpasta vastusta ?
Kalpa koska sukua KuopiossaKenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
ItselläKenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
Omat suosikkini:
1. HIFK
2. TPS (Raipen vuoksi)
Erikoinen listaus sinulta. Minun käsityksen mukaan äijä on kovin Pelsujen mies mitä löytyy.Itsellä
1.lukko
2.IFK
3. Pelicans
4. TPS riippuu tippuuko ekal kierroksel vai miten käy loukkien kans huhujen mukaa loukkilista on :Korpikoski,Lajunen,Viro sekä karejev,.
Juuri näin. Olen pelsufani kyllä mutta haluun että Lukko,ifk vie mestaruuden kun eivät ole voittaneet pitkään aikaan tai ifk esim hävis epäonnimaisesti 2015-16 finaalin tampereella.Erikoinen listaus sinulta. Mun käsityksen mukaan äijä on kovin Pelsujen mies mitä löytyy.
1. Pelicans, koska Päijät-Hämeestä kotoisinKenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
Mielenkiintoiset perustelut. Pelsut ei ole voittanut mestaruutta ollenkaan ja ainoa mitalikin finaalitappio 2012, joten noihan pätee Pelicansiin vielä paremmin kuin lukkoon tai IFK:hon.Juuri näin. Olen pelsufani kyllä mutta haluun että Lukko,ifk vie mestaruuden kun eivät ole voittaneet pitkään aikaan tai ifk esim hävis epäonnimaisesti 2015-16 finaalin tampereella.
En laita järjestystä, mutta Kalpa ja Pelikaanit, koska noilla vähempi mestaruuksia. Lukko tietysti jos meidät tiputtaa, niin mestaruudella ei ole enään varteenotettavaa vastusta.Kenen toivot voittavan mestaruuden, jos Ilves tippuu Lukolle?
Omat suosikkini:
1. HIFK
2. TPS (Raipen vuoksi)
Pelicansilla alkaa olee materiaali valmennusta myöten mestaruuten. Mutta on kysymysmerkki pääseko sinne tänä keväänä.Mielenkiintoiset perustelut. Pelsut ei ole voittanut mestaruutta ollenkaan ja ainoa mitalikin finaalitappio 2012, joten noihan pätee Pelicansiin vielä paremmin kuin lukkoon tai IFK:hon.
Ja lisäksi TPS ja Pelicans eivät voi olla neljän parhaan joukossa tällä kaidella, jos ei korona tiputa joukkueita.Erikoinen listaus sinulta. Minun käsityksen mukaan äijä on kovin Pelsujen mies mitä löytyy.