Vs: Liiga Playoffs 2015
Takatolppa sanoi:
Tapparahan ottaa seuraavan mestaruutensa ennemmin tai myöhemmin. Siihen kannattaa asennoitua. Se ajankohta voi olla jo ensi viikolla.
Nyt kun Tappara voitti ensimmäisen pelin, niin melkein olisi hyvä, että menisi suoraan neljässä pelissä Tapparalle, niin ei tarvisi viivyttää asiaa, ja saisi asian pois päiväjärjestyksestä ja mielestä, ja pääsisi ns. kesän viettoon.
Kyllä Tapparassa on aika moniakin pelaajia, joille ihan mielellään soisi mestaruuden, esimerkiksi Haapalalle, Peltolalle, Saravolle, Jormakalle, joka on varsin sympaattinen tapaus, ja Kankaanperälle, joka on ollut suosikkipuolustajiani aina, kun ei ole pelannut Tapparassa. Hyvä kuva on julkisuuden kautta jäänyt Tapolastakin, mieluummin Tapolalle mestaruuden suo, kuin Rautakorvelle. Tosin en tiedä sitten Tapolasta tarkemmin, kun on ollut niitä huhuja, että on erimielisyyksiä ollut pelaajiensa kanssa pitkin kautta, vähän vaikea uskoa, kun ei Tapola vaikuta vittumaiselta mieheltä, mutta tiedä sitten. Mutta täytyy nostaa Tapolalle hattua, että oli jo saamassa potkut, kaikki Tappara-fanit vaativat potkuja hänelle ja haukkuivat miestä, ja sieltä vain on nousemassa mestariksi. Mutta sitten on tämä Ilves-kopla Metsola-Palola-Järvinen-Marjamäki, joiden takia ei mestaruutta Tapparalle soisi.
Minulle on sentään nykyisessä työpaikassa sattunut onneksi sen verta fiksuja Tapparaa kannattavia työkavereita, etteivät he vittuile Ilveksen menestymättömyydestä/Tapparan menestyksestä, korkeintaan kuin hyvässä hengessä, ja se on sallittavaakin. Samaten minua ei haittaa vaikka pitkin kesää kuulisi Live is Lifea pitkin kaupunkia. Eniten Tapparassa häiritsee nämä Ilveksen menestymättömyydestä vittuilumielessä vittuilevat henkiset vittumarkot, joita Jatkoajassa ja Tapparan omalla foorumilla on poikkeuksellisen paljon. No Tapparan foorumia voi olla lukematta, mutta Jatkoaikaa lukemalla niitä tulee väkisinkin vastaan. Mutta kun se Tapparan mestaruus varmistuu, niin varmaan jopa tältä Ilveksen foorumilta pitää pysyä jonkin aikaa poissa, koska olen varma, että näitä Tammerfors Bollklubbin lapsellisia kannattajia on pesiytynyt tänne jo ennestään, ja rynnivät sitten koloistaan vittuilemaan mestaruuden varmistuttua. Kuten palstalla on kerrottu, niin ovathan nämä Tapparaa kannattavat henkiset vittumarkot tällä palstalla vittuilleet jopa yksityisviesteillä Ilves-faneille, hyvä pojat, hienoa mainosta Tappara-faneille, Tapparan pelaajat olisivat varmasti ylpeitä teistä, jos tietäisivät maineteoistanne tällä palstalla. Mutta eiköhän se tästä, kun Tapparan mestaruuden varmistuttua pysyy mediapimennossa lätkäpalstoilta ja sosiaalisesta mediasta muutaman päivän, niin seuraavan kerran suuri yleisö muistaa vasta ensi syksynä, kuka olikaan tän kauden mestari. Muutenkin vähän omituista Tapparan faneilta vittuilla Ilves-faneille Ilveksen menestymättömyydestä/Tapparan menestyksestä. Minkä me Ilveksen kannattajat mahdetaan sille, että Ilveksen organisaatio on paska, tai mitä me mahdetaan sille, miten pelaajat kentällä pelaavat, tai mitä me mahdetaan sille, että Tapparalla on enemmän rahaa käyttää uskottavan ja kovan pelaajamateriaalin käyttämiseen. Samaten Tappara-fanien on turha ottaa Tapparan mestaruudesta kunniaa itselleen, eivät ne kannattajat siellä kaukalossa pelaa.
Kyllähän minä Tapparaa kannattaville kavereillenikin tavallaan mestaruuden soisin, vaikka se olisikin epäreilua, kun he pääsivät Tapparan mestaruutta juhlimaan jo vuonna 2003, minä en ole koskaan saanut juhlia Ilveksen mestaruutta, mutta elämässä ei kaikki mene aina reilusti. Tapparaa kannattavat lähimmät kaverini eivät kyllä seuraa läheskään niin paljon jääkiekkoa, kuin minä, eikä se Tapparan mestaruus heille merkitsisi varmasti läheskään yhtä paljon, kuin mulle Ilveksen mestaruus. He kun enempi aktivoituvat kannattamaan Tapparaa/seuraamaan Tapparan asioita aina vasta korkeintaan pleijareissa ja sielläkin oikeastaan vasta finaaleissa, itse seuraan Ilveksen asioita päivittäin ympäri kauden, ja kesälläkin luen tätä palstaa oikeastaan päivittäin.