Jikomn sanoi:Haluaako joku asiasta tietävä kertoa minulle, miksi Noronen saa pelata Tapparan maalilla. Miehän tuli Lekiin suoraan ja liittyi Tapparan rinkiin vasta runkosarjan loppumetreillä.
Maalivahdeilla on kai vapaa liikkuvuus Liigan ja Mestiksen välillä pudotuspeleissä. Rajaniemikin pelasi Tutossa yhden pelin.Jikomn sanoi:Haluaako joku asiasta tietävä kertoa minulle, miksi Noronen saa pelata Tapparan maalilla. Miehän tuli Lekiin suoraan ja liittyi Tapparan rinkiin vasta runkosarjan loppumetreillä.
Maddy sanoi:Vaikka nyt (jostain kumman syystä) oonkin Lukon puolella, niin on toi Liigan tuomaritoiminta käsittämätöntä. Marjamäki taklaa suoraan päähän, eikä jäähyä vaikka Kaukokari seisoo aivan vieressä. Peli saa jatkua, mutta _seuraavan pelikatkon aikana_ tuomaristo neuvottelee ja sitten viheltää Marjamäelle 2min ryntäyksestä.
Jäähy oli varmasti oikea tuomio, vaikkakin 2+10 päähän kohdistuneesta olisi ollut varmaan lähempänä totuutta.
Täytyy vielä palata tuohon Marjamäen peluutukseen, kun on niin helvetin jäähyaltis kaveri. Kaksonen voisi olla parempi vaihtoehto hänen tilalleen, vaikka kaveri onkin enemmän luisteluvoimaa kuin fyysistä vääntöä mitä Masi puolestaan tarjoaa.
Onhan tuo sikäli ymmärrettävääkin, ettei maalivahdin/-vahtien loukkaatuessa olla Liigassa ihan täydessä kusessa.Koikkaaja sanoi:Maalivahdeilla on kai vapaa liikkuvuus Liigan ja Mestiksen välillä pudotuspeleissä. Rajaniemikin pelasi Tutossa yhden pelin.Jikomn sanoi:Haluaako joku asiasta tietävä kertoa minulle, miksi Noronen saa pelata Tapparan maalilla. Miehän tuli Lekiin suoraan ja liittyi Tapparan rinkiin vasta runkosarjan loppumetreillä.
Topi sanoi:Tuosta ansaitusta voitosta voidaan olla toistakin mieltä. Kyllä Tappara itse tämän pelin sössi.
Avopaikka, mutta Lukko-pelaaja pääsi blokkaamaan?Baloun sanoi:Toisessa päässä Dixon ei saa avopaikasta.
Laukais päin joo/blokkasi, mutta näin silti, että oli avopaikka ja hyvä paikka tehdä maali. Paremmala sihdillä kiekko olisi ollut maalissa. Sitten toisessa päässä pomppu ja maali. Parempi toki näin ja muutenkin pelitapahtumiin nähden parempi vei.VP sanoi:Avopaikka, mutta Lukko-pelaaja pääsi blokkaamaan?Baloun sanoi:Toisessa päässä Dixon ei saa avopaikasta.
Aika nopeasti katsoin, mutta aivan hyvin tuon voi nähdä niin päin, että uhrautuva ja hyvä blokki Lukko-pelurilta ja toiseen päähän (toki hieman onnekas) maali. Aivan avopaikka tuo ei kyllä nähdäkseni ollut.Baloun sanoi:Laukais päin joo/blokkasi, mutta näin silti, että oli avopaikka ja hyvä paikka tehdä maali. Paremmala sihdillä kiekko olisi ollut maalissa. Sitten toisessa päässä pomppu ja maali. Parempi toki näin ja muutenkin pelitapahtumiin nähden parempi vei.