Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mansesteri sanoi:Joo pari isoo kierrosta menny nappiin! Pitäsköhä sitä alkaa vetää pitkävetookin taas?!![]()
Kannattaa tosiaan luovuttaa. Kierroksen alkavat käydä vähiin ja pisteitäkään ei paljoa ole enään jaossa.Tupsukorva35 sanoi:Taas tämä kierros menee ihan vihkoon. Pitäisikö heittää jo pyyhe kehään?
Kyllä minäkin aluksi olin lähtemässä turvallisella kotirivillä, mutta kun tuolla takaa-ajajana ollaan, niin hain paria yllätystä. Mikään näistä ei osunut. Pelicans toki oli lähellä tasuria ja Blues johti kahden erän jälkeen, mutta meni perkele sitten häviämään. Se on sitten toinen juttu, että onko järkeä lähteä taktikoimaan, kun eletään toista liigaviikkoa. Pitäisi ehkä ottaa varmat pois.
jurgenilla on tällä hetkellä aika lähellä jackpot! Jos HIFK hoitaa hommansa, niin täydet pisteet räpsähtää tilille. Tiedä sitten riittääkö peräti kärkeen? Ei muuta kuin siellä päässä sauna lämpenemään!
edit: Koitin päässä laskea ja itse saisin sellaiset tulokset, että kärkinimi olisi tosiaan vaihtumassa.
Ipafani sanoi:Kannattaa tosiaan luovuttaa. Kierroksen alkavat käydä vähiin ja pisteitäkään ei paljoa ole enään jaossa.Aika jackpot jurgenille! Takaa tullaan kyllä vielä koska mulla on suunnitelmissa voittaa tämä
jotenkin tuo Tuppura vaan pettää aina ja pisteet jää saamatta...
Tupsukorva35 sanoi:Nyt lähdetään sellaisella meiningillä, että viikon päästä tähän aikaan ollaan vähintään alemman viivan tuntumassa.
Mansesteri sanoi:Itsellä on ny toi veikkaus osumatarkkuus vähä huonontunu kahden viime kierroksen aikana. Jurgen ja Tero kovassa iskussa!