Minä taas annoin Pennaselle kenkää ja Tero Lehterä sisäänErotan "Myrrän" ja haen Raipen apuun ja per heti
Täytyy sanoa, että hyvä vaihto. Ainakin Lehterä oli hyvin saatavilla, saithan kierros #5 rivin jätettyä 2 minuuttia sen jälkeen, kun asetin kohteet pelattavaksi.Minä taas annoin Pennaselle kenkää ja Tero Lehterä sisään
Poimintoja kierrokselta #5
Kierros #5 tulospalvelussa
- Kolmenkympinkerho sai uuden jäsenen kierroksen parhaasta @#13 , kunnioitettavat 34 pistettä.
- @Alfred Lammas palautti järjestyksen sarjatilanteeseen ja otti jälleen paikkansa kärjessä. Ylivoimaisesti.
- Parasta kierroskeskiarvoa pitää hallussaan @S_Kuusisto , joka on sarjatilanteessa neljäntenä keräämillään 110 pisteellä. Hurjaksi tuloksen tekee se, että pisteet on kerätty vain neljällä kierroksella. ka. 27,50 pistettä/kierros.
- #13 osoittaa todeksi sen, ettei joka kierrokselle tarvitse osallistua pärjätäkseen Päivägurussa: kierroksen tulos oikeuttaa hänet Päivägurun kakkospaikalle, vain(?) kahdeksan pisteen päähän Tuomaksen haamutuloksesta.
Itse olen kiertänyt ongelmaa lainaamalla viestiä, jossa taulukko on, ja sitten poistamalla kaikki quote-tekstit.23.10. / Kierros #7
VeikkauskohdeKotiVierasAvausmaali
Ilves - KalPa 2 3 KalPa
KooKoo - Tappara 4 2 KooKoo
SaiPa - JYP 2 3 JYP
TPS - HPK 3 1 TPS
Kärpät - HIFK 2 2 Kärpät
Lukko - Jukurit 3 1 Lukko
Sport - Ässät 3 2 Sport
*En pääse koneelle ja puhelimella en jostain syystä saa kopioutua taulukko-mallia joten kokeilin tehdä näin*
Loistava vinkki, kiitosItse olen kiertänyt ongelmaa lainaamalla viestiä, jossa taulukko on, ja sitten poistamalla kaikki quote-tekstit.
Valitan, ei voittoa. Palstan kellon mukaan veikkauksesi on jätetty 18:30 eli myöhässä.Perhana tuli veikkaukset unohdettua ja 18.29 tajusin että vielä saa viimeseen matsiin laitettua kupongin sisään. En kerennyt taulukkomuotoon laittamaan, niin nyt tuli hieman tökerösti vain tekstinä, mutta jospa se annetaan tämän kerran anteeksi.
Selvä peli, ei auta itku markkinoilla!Valitan, ei voittoa. Palstan kellon mukaan veikkauksesi on jätetty 18:30 eli myöhässä.