Liigajoukkueiden voimasuhteet 2024-2025

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 941
Me joudutaan K-Espoon kanssa painimaan, että kumpi karsii. :(

IMG_4995.png
 

Patinoitunut runomies

Rivipelaaja
Viestejä
90
Kyllä siellä finaalissa on Ilves ja Käppät. Tapparalla, Lukolla ja Hifkillä sakkaa valmennus. Pelsuille en keksi mitään järkevää syytä, mut ei ne perkele siä finaaleissa kolmarra kertaa putkeen oo.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 141
yllättävän moni pitää Ilveksen joulkkuetta top kolme porukkana. Itse näen että tolla porukalla tapellaan runkosarjan sijoista 5-6. Tulijat ei korvaa lähtijöitä, ei olla edes samalla sivulla.
Maalivahti kaksikkoa pidetään liigan parhaana, ehkä paras kaksikko mutta kumpikaan ei ole liigan ykköstorjuja.
No keväällä ollaan taas viisaampia… ja tuleehan aina uusia kausia.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 987
yllättävän moni pitää Ilveksen joulkkuetta top kolme porukkana. Itse näen että tolla porukalla tapellaan runkosarjan sijoista 5-6. Tulijat ei korvaa lähtijöitä, ei olla edes samalla sivulla.
Tuo perustelu ontuu pahasti.
tämän kauden Ilves ei pelaa viime kauden Ilvestä vastaan. Eikä pelaa ketään muutakaan viime kauden joukkueitten rostereita vastaan.

Kun lähetään arvioimaan Ilveksen menestysmahdollisuuksia tulevalla kaudella, niin Ilveksen tämän kauden rosteria pitää verrata vastustajien tämän kauden rostereihin eikä viime kauden omiin tai muihinkaan rostereihin.

Kun lähetään vertaan Ilveksen tämän kauden rosteria muitten vastaaviin, niin siinä vertailussa ollaan kyllä mun ja yleisesti ottaen valtaosan mielestä top3.

Ei siä kummosia rostereita muilla ole. Ja jos ny vertaillaan yleisesti viime kauden rostereita tän kauden rostereihin, niin valtaosa joukkueista on heikentynyt verrattuna viime kauteen.

Valtaosa, varmaan kaikki joukkueista myös vahvistuu lisää kauden aikana, niinkuin aina.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 564
Mulla on siihen sellanen perustelu, että Tappara voitti Heljangon avulla. Saa ottaa talteen, Tappara ei ole mitaleilla tällä kaudella.
Tappara voitti jotakuinki kahdenkymmenen muunkin pelaajan avulla. Materiaali on Tapparalla kauttaaltaan heikentynyt. Tottakai Heljanko oli se kovin tekijä, mutta on Tappara mestaruuksia lypsäny ennen Heljankoakin jne...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Samaa tuossa pohdiskelin, että Leskinen on yleispuolustajana lähtökohtaisesti edellä ja joku varmaan sinne TOP3:een laittaisi veri-Jordanin siihen kolmanneksi, mutta minä en suostu häntä listaamaan mihinkään positiivisessa hengessä. Muita en kyllä millään löytänyt mistään joukkueesta.
Torso sanoisi, että Atte Ohtamaa ja jos katsoo viime kautta niin ei varmaan ole kaukana totuudesta.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 604
Itse miellän Ohtamaan enemmän puolustavaksi puolustajaksi, mutta kyllähän tuo ihan hyvät tehotkin on viime kaudella ja välillä muutenkin tehnyt, eli hyväksyttäneen mukaan. Tästä konseksuksena TOP3-yleispuolustajat Liigassa siis aakkosjärjestyksessä Johansson, Leskinen, Ohtamaa.

Jordan voi painua takaisin KHL:ään Turkin kautta.
 

Patinoitunut runomies

Rivipelaaja
Viestejä
90
Tappara voitti jotakuinki kahdenkymmenen muunkin pelaajan avulla. Materiaali on Tapparalla kauttaaltaan heikentynyt. Tottakai Heljanko oli se kovin tekijä, mutta on Tappara mestaruuksia lypsäny ennen Heljankoakin jne...
Juu ei Heljanko yksin siellä kentällä ollut.

Toi, että Tappara ei oo finaaleissa, on oma henkilökohtainen mielipide ja se minulle suotakoon.

Palataan tähän sitten keväällä kun tiedetään eikä arvailla.
 
Ylös