Toutain
Luottopelaaja
Oiskohan Jori pelikiellossa tämän pelin, kun myllytti siellä Mikkelissä viimeksi?
Ei ole.
Kipeänä on.
Oiskohan Jori pelikiellossa tämän pelin, kun myllytti siellä Mikkelissä viimeksi?
TaasEi ole.
Kipeänä on.
Näistä kahdesta poissaolosta Jatkola on luonnollisesti huomattavasti merkittävämpi kuin Lehterä. Kertoimiakin viilailtiin heti niin, että Tappara nousi suuremmaksi suosikiksi.Viimeksi ainakin Lehterän ollessa sivussa Tappara oli ihan surkea KooKoota vastaan.
Ja KalPalle tuo maalivahtitilanne antaa omat haastensa. Toivottavasti Rahmilla koppi tarttuu.
Eipä juuri jännittäis tällä hetkellä, että ihan se ja sama.Ilveksen tuurin tuntien käy taas niin että saadaan taas Kärpät vastaan puolivälierissä.
Kyllä itse uskon kanssa, että siitä mentäisiin jatkoon, mutta se kuinka paljon se ottelupari syö Ilvestä kun menee kuitenkin game seiskaan ja Suomi käy taas hajoittelemassa Raksilan jään jne jneEipä juuri jännittäis tällä hetkellä, että ihan se ja sama.
Ainoat joukkueet jotka näen pahoina vastustajina Ilvekselle on Tappara ja KalPa.
Itse vain ja ainoastaan todellakin toivon Kärppiä vastaan koska Ipa osaa pelata heitä vastaan.Ilveksen tuurin tuntien käy taas niin että saadaan taas Kärpät vastaan puolivälierissä.
Onhan siinä aina se, että vaikka sarja menis poikki 4-0 niin tuleehan siinä sitä matkustusta.Itse vain ja ainoastaan todellakin toivon Kärppiä vastaan koska Ipa osaa pelata heitä vastaan.
Onhan siinä aina se, että vaikka sarja menis poikki 4-0 niin tuleehan siinä sitä matkustusta.
Ja niinkun @Torski sanoi, Eemeli Suomi sirklailee siellä jään kuitenkin hajalle niin ei välttämättä jaksais taas sitä sirkusta uudestaan.
Huomiselle laitetaan kiakkojumalalle (Raipe, kuunteletko?) terveisiä että Ilves hakee kolme pistettä Oulusta ja Tappara jää nollille Vaasassa (ei varmasti tapahdu, mutta toivoa saa). Niillä tuloksilla Ilves varmistaisi runkosarjan voiton minun matematiikalla.
Kun nimenomaan yksinkertaisesti ei pidä. Pitää voittaa ne mitä vastaan tulee, mutta kaikkia ei tarvitse voittaa. Sen vuoksi on ihan hyvä miettiä minkä haluaa vastaan mieluiten. Runkosarjan voittamalla saa todennäköisesti helpomman playoff-ohjelman, joten se mahdollisuus runkosarjan voittoon pitää käyttää.Jos mestaruuden haluaa voittaa, pitää yksinkertaisesti voittaa jokainen vastustaja. En siis koe, että mikään seura tällähetkellä olisi meille uhka. Pitää luottaa omaan tekemiseen mikä on tällähetkellä laadukasta.
Eikä kaikkia pidä voittaa, voi niille kaikille hävitä 3 kertaa sarjan aikana ja silti voittaa mestaruus. Helpoin tie tietenkin on voittaa runkosarja ja kaikki poffisarjat 4-0. Mutta tehdään se sitten ensi kaudella, kerätään nyt tällä kaudella ensin kokemusta vaikeamman kautta voittamalla runkkari ja poffit vaikka 4-2, 4-1 ja 4-3.Kun nimenomaan yksinkertaisesti ei pidä. Pitää voittaa ne mitä vastaan tulee, mutta kaikkia ei tarvitse voittaa. Sen vuoksi on ihan hyvä miettiä minkä haluaa vastaan mieluiten. Runkosarjan voittamalla saa todennäköisesti helpomman playoff-ohjelman, joten se mahdollisuus runkosarjan voittoon pitää käyttää.
Ai pleijareissa ei tarvitse voittaa jokaista vastustajaa? Uusi konsepti meikäläiselle. Mun mielestä joka ikinen vastustaja pleijareissa pitää voittaa jos haluaa voittaa mestaruuden. En puhunut otteluvoitoista vaan ottelusarjojen voitoista.Kun nimenomaan yksinkertaisesti ei pidä. Pitää voittaa ne mitä vastaan tulee, mutta kaikkia ei tarvitse voittaa. Sen vuoksi on ihan hyvä miettiä minkä haluaa vastaan mieluiten. Runkosarjan voittamalla saa todennäköisesti helpomman playoff-ohjelman, joten se mahdollisuus runkosarjan voittoon pitää käyttää.
Ei pidä, vaan pitää voittaa ne kolme vastustajaa jotka nyt sattuu runkosarjasijoituksen perusteella saamaan vastaan. Eli kyllä sillä on merkitystä.Jos mestaruuden haluaa voittaa, pitää yksinkertaisesti voittaa jokainen vastustaja.