Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Tänään homma pakettiin jo ihan senkin takia, että välierissä vastaan tuleva jengi pelaa joka tapauksessa game seven sarjan puolivälierissä.
Kyllä se siinä patjojen välissä näkyy, ennen kuin tökätään sisään. Mistä kiekko siihen päätyi, ei ole hajua. Pitkään oli piilossa. Patjan päällä ehkä(?).Kyllä tuo maalituomio taisi lopulta oikein mennä vaikka olikin tietenkin epäselvä alkuun, Zagidulin näytti itse vatuloivan kiekon vielä esiin.
Kyllä se siinä patjojen välissä näkyy, ennen kuin tökätään sisään. Mistä kiekko siihen päätyi, ei ole hajua. Pitkään oli piilossa. Patjan päällä ehkä(?).
Todella hyvä jos voittavat edes yhden erän teitä vastaan tuolla pelillä mitä tässä Lukko sarjassa esittävät. Tästä voi tulla kyllä todella tyly sarja.Hyvä jos saavat edes 2 voittoa.
Aika luokaton tuo HIFK loppujenlopuksi on
Todella hyvä jos voittavat edes yhden erän teitä vastaan tuolla pelillä mitä tässä Lukko sarjassa esittävät. Tästä voi tulla kyllä todella tyly sarja.
Voihan sieltä vielä Lukkokin tulla Ipaa vastaan.
Eiköhän Taponen yhden pelin ryöstä. Siinä se sitten onkinTodella hyvä jos voittavat edes yhden erän teitä vastaan tuolla pelillä mitä tässä Lukko sarjassa esittävät. Tästä voi tulla kyllä todella tyly sarja.
Koskiranta kolasi Talajan tuossa Ässäpelin lopussa ja esti tasoitusmaalin.
Lukon pakki katseli tänään vieressä/takana kun Paajanen tökki voittomaalin. Ja sarja meni poikki molemmissa pareissa.
Pienet asiat tulevat loppukaudella isoiksi.
Hyvää pleijari vääntöä hei, Talaja vaan oli tuttuun tyyliinsä niin pehmeä, että polvet notkahti ja oli rähmällään.Olisiko ollut poikkarista jäähy paikallaan? Itse en tietenkään (vihreät lasit) nähnyt ainakaan Arenalla virhettä - päinvastoin hyvin väännetty!
Tottakai laittavat kaiken likoon. Itse ainakin uskon vaan siihen että tuo Tapparan koneisto on niin huippuunsa viritetty että mitään suuria yllätyksiä ei nähdä.Veikkaan että Hifki laittaa Tapparan koville. Kaikki paineet on nyt karistettu ja kausi jo tavallaan pelastettu.
Runkosarja oli taistelua..
Lukkoa vastaan meinasi valua kaikki viemäriin..
Nyt lähtevät nauttimaan...
Hyvää pleijari vääntöä hei, Talaja vaan oli tuttuun tyyliinsä niin pehmeä, että polvet notkahti ja oli rähmällään.
En minä sanonutkaan, että HIFK finaaliin menee. Ensimmäistä kertaa näissä play offseissa Tappara tosissaan haastetaan ja saattaa tulla jonkin pelin tappiokin.Tottakai laittavat kaiken likoon. Itse ainakin uskon vaan siihen että tuo Tapparan koneisto on niin huippuunsa viritetty että mitään suuria yllätyksiä ei nähdä.
Siellä ei ole heikkoja lenkkejä. Ja ovat jo osoittaneet että eivät kyllä kärsi mistään paineista. Henkinen tila on kyllä huima.
Noista harvoin edes tulee jäähyä loppukaudesta. Surutta kannattaa vaan jatkossakin tarjota makuupaikkoja maalin edessä.Koskiranta kolasi Talajan tuossa Ässäpelin lopussa ja esti tasoitusmaalin.
Lukon pakki katseli tänään vieressä/takana kun Paajanen tökki voittomaalin. Ja sarja meni poikki molemmissa pareissa.
Pienet asiat tulevat loppukaudella isoiksi.
Juu, paperilla nämä ratkotaan, turha pelata. Eikä porkkanavannt kannata edes mennä peliä katsomaan ja tuhlata rahoja lippuun koska tuloksen tietää.Nähdyn perusteella HIFK on käsittämättömän hengetön ja huonosti valmennettu porukka.
Lukko pyöritti helsinkiläisiä pelillisesti miten tahtoi mutta epäonnistui sitten siinä tärkeimmässä eli hyökkäysten päättämisessä maaliin. Tapparaa vastaan tulee olemaan kyyti vielä kylmempää. Pelillinen hallinta tulee olemaan täydellisesti porkkanoilla ja HIFK rimpuilee sen perässä mitä pystyy. 4-0 tai 4-1 naapurille.