Jos katsotaan nyt top6 joukkueiden veskareita, niin onko sielä oikein kellään muulla kuin Tapparalla aivan selvät sävelet. Meillä on Gunner-Malek (itse en tiedä kumpi on parempi), Pelsulla on Patrikainen, Kokko ja Gunnarsson (Gustafsson), joista kukaan ei oikeastaan nouse suoraan ylitse muiden. Jukureilla on Ruusu-Korhonen, mutta itse en Ruusuun syyty ollenkaan, vaikka olisi se kyllä huvittavaa, jos Markus Ruusu näiden kaikkien vuosien jälkeen tiputtaisi meidät jatkosta. Kärpillä Westerholm-Karhunen, joista itse ehkä luottaisin Karhuseen, mutta eipä nämäkään kaverit ole mitään sateentekijöitä. HIFK:lla sitten Tapsa-Pappi. Sanoisin, että Taponen on Heljangon jälkeen näistä paras, mutta Taponen on myös ailahdellut tässä kauden aikana, ja hävisihän HIFK ainakin osittain lauantaina Tapparaa vastaan veskareihin (ainakin kun maaleja katseli muuta en osaa sanoa). Sanotaan, että meidän kaksikko on liigan kärkipäätä ja itse luotan siihen, että kumpi tahansa sielä maalissa oli, niin pystyy meille voiton torjumaan.
Edit: Taponen siis top6 joukkueiden veskareista 2. paras mielestäni. Rubin on 2. paras kaikista, mutta hän ei top6 joukkueessa pelaa.