Hyvä kysymys, mutta väärä hetkiEn nyt tiedä mihin ketjuun tämä pitäisi laittaa mutta laitetaan vaikka tänne.
Koska viimeksi liiga on voitettu ulkomaalaisella maalivahdilla? Oliko kenties tsekki Hrachovina naapurista? Voisiko Ilves tehdä saman tempun tänä vuonna
Joo katselin näitä myös itse ja naureskelin että siellä on somehessu pistäny parastaanKukahan näitäkin oikeasti työstää? Lapsetkin pystyisivät parempaan paintilla. Tästä kuvakimara, olkaapa hyvät:
katso liitettä 6010
katso liitettä 6011
katso liitettä 6012
katso liitettä 6013
katso liitettä 6014
"Pena sen siinä sit keksi ihan viime metreillä..."Kukahan näitäkin oikeasti työstää? Lapsetkin pystyisivät parempaan paintilla.
Tästä kuvakimara, olkaapa hyvät:
katso liitettä 6010
katso liitettä 6011
katso liitettä 6012
katso liitettä 6013
katso liitettä 6014
”Ei s**tana ei tää juttu päivän valoo kestä”"Pena sen siinä sit keksi ihan viime metreillä..."
Melkein kolmannes kaudesta pelattu ja mun haistelu pitää kutinsa edelleen. Marginaalisesti, mutta silti.Mää heitän tähän nyt oman tälläsen vähän erilaisen väitteen mikä ei varmaan kerää kamalasti suosiota, mutta tämä on minun tämän kauden haistelu. Elikkäs tällä kaudella KooKoo > Pelicans.
No eipä tuo Keskiviikon peli mikään varsinainen teemaotteli ollut Tapparalla, vaikka jotain viittaavaa oli.Kuinkahan moni joukkue voitti Halloween teemaottelunsa? Ainakin Ilves ja Sport ne hävisivät.
Olisi kiva kun näitä tulisi enemmänkin esille ja jos tilastoja avattaisiin enemmän. Nythän Gunnar on siis jaetulla vitossijalla yli 500min pelanneista, mutta olisi mielenkiintoista tietää mikä Lekkasin ja Gunnarin ero oikeasti on. Se kun voi olla 3.50-4.49 tai jotain siltä väliltä. Nythän molempien tilastoksi on merkattu vain +4.Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun kun koskee koko Liigan maalivahteja. Top5 - listalle ei meidän molarit päässeet.
Ilves: Gunnarsson (GSAx: +4) & Malek (GSAx: +1)
Jonas Gunnarsson on parantanut peliään kauden edetessä ja tällä hetkellä hän on tilastojen valossa noussut joukkueensa vahvimmaksi vahdiksi. Jakub Malekin esitykset eivät ole olleet huonoja, mutta hän on kuitenkin jonkun verran ruotsalaisvahtia perässä.
Veikkausuutiset
Urheilun, vedonlyönnin ja toton uutiset, ennakot, vihjeet ja blogit.www.veikkaus.fi
Klippiä tämän päivän pelistä Kärpät - Ässät