BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Onneks ei oo änäri paitsiohaastoja
Olen eri mieltä, mutta menee kuulemma tasan.Ei tuo ole lähellekään paitsiota, mitä tuo yleisö sekoilee
Kiekko toki oli alueella, mutta oli kaikki siniviivan oikealla puolella, ei paitsio ollut lähellekäänOlen eri mieltä, mutta menee kuulemma tasan.
Edelleen eri mieltä.Kiekko toki oli alueella, mutta oli kaikki siniviivan oikealla puolella, ei paitsio ollut lähellekään
Edelleen eri mieltä.
Tätä mieltä minäkin olenNiin eihän toi paitsio ollu, kiekkoa ylös tuova Jukuri-pelaaja tarkotuksella oli pelaamatta kiekkoa, kunnes paitsio oli purettu. Siellä asiantuntijat huutaa hallissa uusinnalle
Mun mielestä se alakuvassa ollut ukko ei kerennyt tuleen alueelta pois, kun se vietiin sinne uudestaan, mutta täytyy kelailla.Tätä mieltä minäkin olen
Kyllä se kerkesi tulemaan pois, siinä tuli hyvä hidastus vielä.Mun mielestä se alakuvassa ollut ukko ei kerennyt tuleen alueelta pois, kun se vietiin sinne uudestaan, mutta täytyy kelailla.
Ok. Täytyy käydä optikolla.Kyllä se kerkesi tulemaan pois, siinä tuli hyvä hidastus vielä.
Selkee jukuri kamppi meni taas ohi mutta ammattilaisten kesken sovittu että uusintoja ei näytetä."Savinainen ei pääse ovesta sisään"
Kiekkohan saa olla viivasta yli, jos hyökkäävällä joukkueella ei oo hallintaa siihen, kunhan tämän jälkeen paitsio purkaantuu.Mun mielestä se alakuvassa ollut ukko ei kerennyt tuleen alueelta pois, kun se vietiin sinne uudestaan, mutta täytyy kelailla.