IhanJuniori
Junioripelaaja
Tuutko mun kipeen lapsen lapsenvahdiksi?Ilveksen eka peli Tammelassa ja porukka keskittyy kendoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuutko mun kipeen lapsen lapsenvahdiksi?Ilveksen eka peli Tammelassa ja porukka keskittyy kendoon
Yritin keksiä kommentin joka riimaa mahdollisimman paljon sun kommenttiisiTuutko mun kipeen lapsen lapsenvahdiksi?
No olisit nyt jatkanut samalla linjalla tohonkin viestiinYritin keksiä kommentin joka riimaa mahdollisimman paljon sun kommenttiisi
Pistehän siitä tulikin. Hakaa ei vaan millään kyllä jumalauta voiteta.No olisit nyt jatkanut samalla linjalla tohonkin viestiin
Ilmeisesti JALKAPALLO (huom. ei potkupallo) Ilves ei tänään ihmeitä esittänyt.
Pistehän olis riittänyt varmaan lohkovoittoon.
Juu ja sitä pikkujälkipelä tulee reippaasti mm, Kotkansalolta. Saa nähdä ottaako OJ pressis puheeksi ku on ns, oma joukkue.IFK ottaa kyllä kärkikarvaajan vielä reippaammin kuin keskimääräinen Liiga-seura. Samalla 0-2, vaikeata on Jukurien tuolta nousta.
Niin ja aivan oudoissa paiKOISSA !!Miksi toi Saukkonen karjuu. On ihan vähän raskasta.
Mistä pöydästä aloitettiin?JYP painoi pitkää hyökkäystä ja Tapu vaikutti olevan pesukoneessa, sitten vähän helppo kiekonmenetys JYPille ja turha hyökkäyspään kampitus perään.
Tappara naulaa sitten 0-1 ylivoimalla komealla kuviolla.
Tätä en osaa sanoa kun katselen pelkillä halliäänilläMistä pöydästä aloitettiin?