Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Luistimella ohjatut omat maalit ovat Parikan yksinoikeus, ei kannata tapulaisten koittaa kopioida

Arzamas

Luottopelaaja
Maali syntyi jo ekalla kakkosella, niin ei sinänsä. JYP av näyttää vähän samalta, kuin Ilveksen paljon parjattu passiivinen av joka istuu maalivahdin sylissä

Tuossa passiivisessahan on ideana se että paras laukaisusektori maalin edestä eliminoidaan kokonaan. Ja reagoidaan tarpeen mukaan muihin syöttölinjoihin. Ja alkuun pyritään agressiivisemmin katkomaan, mutta ei koko ajan rynnitä.

Hyvin on Ilves saanut tuo toimimaan.

Luottopelaaja
Tuossa passiivisessahan on ideana se että paras laukaisusektori maalin edestä eliminoidaan kokonaan. Ja reagoidaan tarpeen mukaan muihin syöttölinjoihin. Ja alkuun pyritään agressiivisemmin katkomaan, mutta ei koko ajan rynnitä.

Hyvin on Ilves saanut tuo toimimaan.
En tarkoita Ilveksen viime aikojen av:ta, vaan sitä joka otti käytännössä aina maalin omiin jossa syöttölinjoja näennäisesti pyritään estämään ja kiekolliseen ei esitetä minkäänlaista painetta ja käytännössä aina syöttö löytää neliön läpi tai maalin eteen lapaan.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Miksi muistan, että joskus Lankkua tuli kiekko maskille tai pään alueelle eikä peliä vihelletty poikki vaan siitä tehtiin maali?

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Miksi muistan, että joskus Lankkua tuli kiekko maskille tai pään alueelle eikä peliä vihelletty poikki vaan siitä tehtiin maali?
Onhan näitä. Nykyään ei lähtökohtaisesti vihelletä ellei jotkut remmit aukea tms. Tuossa Heljanko itse näytti tuomarille että nyt kolahti, ihan hyvä se on silloin viheltää pois.

Harmi vaan että siihenkään ei ole sellaista tiettyä linjaa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Mukavasti päästetään Tapun koukkuja lävitse.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Onhan näitä. Nykyään ei lähtökohtaisesti vihelletä ellei jotkut remmit aukea tms. Tuossa Heljanko itse näytti tuomarille että nyt kolahti, ihan hyvä se on silloin viheltää pois.

Harmi vaan että siihenkään ei ole sellaista tiettyä linjaa.
Todella hyvä että noi vihelletään pois. Varsinkin jos pelaaja pyytää itse.

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Kyllä tässä alkaa top 2 sijoitus varmistua pikku hiljaa. Toki harmittaa taas jos jäädään Tapparan alapuolelle, ja saataisiin sitä kautta mahdollisesti Lukko vastaan. No pelejä jäljellä ja Tapparaakin vastaan vielä kerran!

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Kun näitä kattoo kaikkia juttuja niin Ilveksen suurin heikkous taitaa olla se, että ei osata pelata harmaalla alueella kaikkien sääntöjen kanssa ja itkeä tarpeeksi pressissä vielä lisäksi

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Jeps. Ja hyvä että jokaista pientä kopausta ei vihelletä.

Tuossakin lämäri oli luokkaa 130 km/h, voi käydä kaikki kokeilemassa miltä tuntuu :D
Mulla sois toi lämäri vieläkin korvissa. Näihin pitäisi tehdä täysin selvä linja mistä sen voi todeta. Esimerkiksi korkeita mailoja varten pitäisi saada lasin taakse kamera yläriman korkeudelle joka kuvaa sivuttaisesta kulmasta kummaltakin puolelta korkealla mailalla tehdyt maalit. Jotka voidaan todeta 99% tarkkuudella. Ollaan kummiskin vuodella 2024.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Mulla sois toi lämäri vieläkin korvissa. Näihin pitäisi tehdä täysin selvä linja mistä sen voi todeta. Esimerkiksi korkeita mailoja varten pitäisi saada lasin taakse kamera yläriman korkeudelle joka kuvaa sivuttaisesta kulmasta kummaltakin puolelta korkealla mailalla tehdyt maalit. Jotka voidaan todeta 99% tarkkuudella. Ollaan kummiskin vuodella 2024.
Jalkapalloonkin ollaan tehty 3d kuvitusta ja tenniksessä ollut kauan. Ei luulis kovin vaikee olla sellaistakaan tehdä niitä varten