Jaktossa näitä ei sanota ainakaan ääneen. Viimeisimpänä julkisesti netissä.15min pelattu ja Tapparan maaliodottama 0.01
Naapurilla omat säännöt.Siis hetkinen.. nyt sitten maalia ei voikkaan hyväksyä vihellyksen jälkeen ?
Säännöt jälleen muuttuneet.
Mikä juttu?Siis hetkinen.. nyt sitten maalia ei voikkaan hyväksyä vihellyksen jälkeen ?
Säännöt jälleen muuttuneet.
Mä olin tehny silein etä tyhmästi netissä kirjoittanut kommenttejaJaktossa näitä ei sanota ainakaan ääneen. Viimeisimpänä julkisesti netissä.
Kevät on saapunut.Yllätyyyyys
Tuliko sillai yllätyksenä että ilvesläisten lällätykset satavat naapurin laariin?Jaktossa näitä ei sanota ainakaan ääneen. Viimeisimpänä julkisesti netissä.
Joo Levtchi kävi lukemassa foorumilta varmaan kommentteja ja suuttui.Tuliko sillai yllätyksenä että ilvesläisten lällätykset satavat naapurin laariin?
Tepsin maali.. hylättiin koska peli oli vihelletty poikki.Mikä juttu?
Missä kohdassa, meni ihan ohi itseltä.Tepsin maali.. hylättiin koska peli oli vihelletty poikki.
Siltä se kieltämättä välillä tuntuu.Joo Levtchi kävi lukemassa foorumilta varmaan kommentteja ja suuttui.
Ei todellakaan, oon nyt pari vuosikymmentä näitä katsonut.Tuliko sillai yllätyksenä että ilvesläisten lällätykset satavat naapurin laariin?