Tesoman maalitykki
Luottopelaaja
Kertokaa mulle miksi joka helvetin Erä tauolla tulee jotain kahvarasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Topi Rönnin my day vankilastaKertokaa mulle miksi joka helvetin Erä tauolla tulee jotain kahvarasta?
Olisko Röönporkki laittanut maikkarille sähköpostia.Kertokaa mulle miksi joka helvetin Erä tauolla tulee jotain kahvarasta?
"Smell shit, and fuck you MTV3"!Olisko Röönporkki laittanut maikkarille sähköpostia.
Tuosta ei olisi kuulunut tulla jäähyä kummallekkaan, tappara pelaaja tekee ensin rikkeen mutta heti kun tps pelaaja teki perään niin mukamasta boksi.. ei voi kuin ihmetelläFröberg otti "kuristusotteen" mailalla, joten eihän tuota voi jättää viheltämättä. Sitä ennen toki roikuttiin käsivarressa ja kahvattiin huolella. Lopullisen nelsonin tekijä havaitaan vasta painikiekossa.
Onhan muissa sarjoissa (varsinkin Tappara-TPS) painikiekko ihan eri tasolla kuin Ilves-KalPa -sarjassa, vaikka siinäkin on arvosteltu linjaa kiinnipitämisiin ja estämisiin. Aivan karseaa jääkiekkoa tältä osin, jos minulta kysytään.
"Smell shit, and fuck you MTV3"!
Karismaattista puhetta!I don't criticise TV, fuck you you stupid fuck fucking shit fuck. Fuck this shit TV here fuck.
Myöhemmin: I don't understand why this is an issue.
Se oli kaikkien aikojen joukkue tv Tobbe SalmelainenPakkohan Peltosen ja Salmelaisen penkkien on heilua...?
No-look maski.Lehterät pyörii omissa ja tekikö Jori vielä kivan maskin siihen Hoviselle.
Hä?Heippa HIFk