Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

jurgen

Tähtipelaaja
Juu onhan siinä niin perkeleen isot erot neljännen ja sijan 8 välillä.

Ei isot, mutta riittävät. Ilves aloittaa sääleistä, muut 6 kovaa suoraan puolivälieristä. Siinä on vissi ero.

Alkukaudesta näytöstyyliin sarjaykkönen... sitten loppujen lopuksi hävettävä sija. Mun mielestäni erittäin heikko suoritus koko joukkueelta.

ifor74

Luottopelaaja
Ei kertaakaan vielä, mutta teoriassa se on ihan mahdollista. Runkosarja on erittäin tasainen ollut ja nyt play offsitkin pelataan lyhennettyinä. Joskus on aina se ensimmäinenkin kerta.
Ja kirjoitin, että Ilves on vielä mukana mestaruustaistelussa, en että se mestaruus jo varmaa olisi.

Itse uskon tilastotieteeseen ja olet oikeassa mahdollisuus on mutta onhan se mahdollisuus salamaniskuun ja lottovoittoonkin.
Ilves on ulkona mestaruustaistelusta tällä sijoituksella, thats it.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Itse uskon tilastotieteeseen ja olet oikeassa mahdollisuus on mutta onhan se mahdollisuus salamaniskuun ja lottovoittoonkin.
Ilves on ulkona mestaruustaistelusta tällä sijoituksella, thats it.
Jos raumalaisilta kysytään, niin kaikki muut ovat jo ulkona siitä taistelusta.

ifor74

Luottopelaaja
Taas pieni juonipaljastus. Sääleissä tukkaan Kookoolta ja keväällä kannua nostaa koronakohussa ryvettynyt naapuri. Puolta Suomea vituttaa, ja Rautakorpi patsastelee Aamulehdessä kannu sylissä.

Jos näin menee niin minkäs sille voit. Meillä oli mahdollisuudet kuten muilla joukkueilla myös.
Jos ei tällä kaudella paras voita niin se on varmaa että ei huonoinkaan.