Niin se kontakti tapahtui aiemmin eikä näy noissa kummassakaan. Totta kai löytyy todistusaineistoa kun oikein tekemällä tekee että ajoi itse veskaria päin. Itse olen 100% mieltä mitä kirjoitin aiemmin tähän ketjuun. Mutta ei siinä olihan se myös hylättävissä ja nyt se kääntyi näin, ei tämä mikään oikeusmurha ollut.
Edit. Ja tässä kuvakulmassa näkyy heljangon liukastelu omaan mailaansa vielä kunnolla.
Edit 2. Tota stillkuvaa katsomallahan itse asiassa näyttää siltä että heljanko on ulkona maalivahdin alueelta. Eli ei hylkyyn.
Tulkintakysymyksiähän nämä joskus on. Nyt tulkittiin näin ja sillä sipuli.
Itseä risoo suuresti lähinnä tuomarilinjan linjattomuus. Joskus samanlaisia menee läpi hyvänä maalina tai kaivetaan joku "late continue" ja joskus ei.
Sama pätee jäähyissä. Montako kamppia ja kahvaamista ja estämistä on näissäkin pleijareissa ihan jokaisen joukkueen osalta jäänyt viheltämättä.
Sitten Savinaisen poikkari, jota vertaisin täysin Mäntykiven huitasuun, niin toisesta saat ulosajon ja toisesta 2 min. Ei vaan käy mun logiikkaan millään.
Lisäksi muutama vaarallinen selästä taklaaminen jäänyt viheltämättä, sekä polvitaklaus. Korkeita mailoja jne.
Enkä nyt sano, että se yhtään ketään suosii, vaan se on aivan typerää kaikille välieräjoukkueille ja heidän kannattajille, kun joka hemmetin pelin jälkeen puhutaan tuomareista ja heidän virheistä. Eikö silloin voisi sitä linjaa oikeasti miettiä, eikä vain puolustautua, että teemme vain töitä? Varmasti hekin antavat parhaansa, mutta tuntuu, että kaikille, jopa heille itselleen, on epäselvää edelleen, että missä ne rajat sitten menee.