Grönborg pelasi tuomaripelin läpi runkosarjassa...
Onhan tää hylky nyt ihan farssi.
Niin teki KalPan pelaaja tuossa mitä tahansa niin ei olisi voinut estää törmäystä kun Tapparan pelaaja oikein kampeaa hänet Heljankon syliin.On kyllä kuin monta noita hyväksyttiin kun oma pakki työntää mv päälle. Eikä tässä mitään katkeruutta ole mut on niin läpinäkyvää tuo ”suosiminen” ja säännöt ei samat kaikilla…
Niin teki KalPan pelaaja tuossa mitä tahansa niin ei olisi voinut estää törmäystä kun Tapparan pelaaja oikein kampeaa hänet Heljankon syliin.
Kuitenkin esim. kattokameran kuvasta näkyy, että ei kammennut vaan luisteli itse päin.
Tulkintakysymyksiähän nämä joskus on. Nyt tulkittiin näin ja sillä sipuli.Niin se kontakti tapahtui aiemmin eikä näy noissa kummassakaan. Totta kai löytyy todistusaineistoa kun oikein tekemällä tekee että ajoi itse veskaria päin. Itse olen 100% mieltä mitä kirjoitin aiemmin tähän ketjuun. Mutta ei siinä olihan se myös hylättävissä ja nyt se kääntyi näin, ei tämä mikään oikeusmurha ollut.
Edit. Ja tässä kuvakulmassa näkyy heljangon liukastelu omaan mailaansa vielä kunnolla.
Edit 2. Tota stillkuvaa katsomallahan itse asiassa näyttää siltä että heljanko on ulkona maalivahdin alueelta. Eli ei hylkyyn.
No en mä tuosta kyllä mitään farssia saa. Aika 50/50 tilanne.Onhan tää hylky nyt ihan farssi.
No en mä tuosta kyllä mitään farssia saa. Aika 50/50 tilanne.
Ei se siihen kaatunut millään tavalla. Oli siellä muitakin ihmeellisiä tuomioita, jotka toki vaikutti peliin, mutta Kalpa itse vaihtoi Ilvesmäisesti peruuttelujääkiekkoon ja käytännössä alkoi pelata johdon suojelusta, eikä omaa peliään.Mitä mitä, onko joku täällä sitä mieltä että Tappara ei voittanut tuon hylätyn maalin takia? Porukalta tuntuu puuttuvan terve järki jos oikeasti uskoo että hylätystä maalista johtui häviö eikä siitä, että KalPa päästi 4 maalia kolmanteen erään ja suli täydellisesti 3 maalin johtoasemasta.
Sanoisin että monessa kohtaa toi maali olis hyväksytty, tällä kertaa ratkasu sattu oleen tommonen. Se on tarina kyllä että miksi Kalpa pelas tommosen kolmoserän. Kaks kertaa nokikkain Tapparan pelaaja maalivahdin kanssa ja molemmat uppos. Kokenut Rauhala napautti vasemmalle ylös, ja kokematon Keskinen huikealla ujutuksella längeistä. Tommosilla rohkeilla yrityksillä ja onnistumisilla marinoituu voittajatyypit. Varmasti maalinhylkäys oli yks kulminaatiopiste, mutta rajusti saa Kalpa mennä itseensäkkin.Mitä mitä, onko joku täällä sitä mieltä että Tappara ei voittanut tuon hylätyn maalin takia? Porukalta tuntuu puuttuvan terve järki jos oikeasti uskoo että hylätystä maalista johtui häviö eikä siitä, että KalPa päästi 4 maalia kolmanteen erään ja suli täydellisesti 3 maalin johtoasemasta.
Itse en ainakaan olen moista väittänyt ja mun viestiä siinä lainattiin.Mitä mitä, onko joku täällä sitä mieltä että Tappara ei voittanut tuon hylätyn maalin takia? Porukalta tuntuu puuttuvan terve järki jos oikeasti uskoo että hylätystä maalista johtui häviö eikä siitä, että KalPa päästi 4 maalia kolmanteen erään ja suli täydellisesti 3 maalin johtoasemasta.
Vaikka olisin sitä mieltä, että maali hylättiin täysin väärin, niin en silti olisi sitä mieltä että KalPa siihen peliä hävisi. Se piti sen maalin jälkeen 10 minuuttia johtoasemansa ja suli viimeisellä vitosella, ei se siitä maalista silloin kiinni jää, oli tuomarivirhe tai ei. Minusta ei vaan perusteet hylyllekin on. Olisi toki ehkä perusteet hyväksyäkin.Mitä mitä, onko joku täällä sitä mieltä että Tappara ei voittanut tuon hylätyn maalin takia? Porukalta tuntuu puuttuvan terve järki jos oikeasti uskoo että hylätystä maalista johtui häviö eikä siitä, että KalPa päästi 4 maalia kolmanteen erään ja suli täydellisesti 3 maalin johtoasemasta.
Kuitenkin esim. kattokameran kuvasta näkyy, että ei kammennut vaan luisteli itse päin.