Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
384
Sawchuk ja Leskinen pelaa kyllä hyvin yhteen.

Jos tää kausi olisi Leskisen?
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
384
Bibeau ei kyllä tänään ollut mitenkään hirveän vakuuttava. On isokokoinen veskari kuitenkin ja siinä on hyvät ja huonot puolensa. KooKoon viisikkopuolustus oli välillä aivan karseaa niin veikkaan että tänään ei nähty parasta Bibeauta.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 411
Bibeau ei kyllä tänään ollut mitenkään hirveän vakuuttava. On isokokoinen veskari kuitenkin ja siinä on hyvät ja huonot puolensa. KooKoon viisikkopuolustus oli välillä aivan karseaa niin veikkaan että tänään ei nähty parasta Bibeauta.
Mikäli Myrrän pelikirjan viisikkopuolustus on sama kuin aiemmin pitäisi molarin olla Liigan kärkipäätä. Välillä on niitä iltoja kun pitää kannatella koko jengiä.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 411
IMG_5204.jpeg
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 187
Muutaman sivullisen sai ”ansaitusti” paskaa niskaan kun näitä pätkäsoppareita kehaisi…
On muuten muse onnistunut jo useammassa pelissä.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, että nämä Tapparalle riskittömät pätkäsopparit olivat kyllä oikeinkin hyvä veto toimistolta. Pari kärkijätkää kun on poissa hyökkäyksestä, niin pari kokenutta mutta yhä nälkäistä kaveria tilalle paikkaamaan, ja kenties taistelemaan jopa loppukaudenkin pahveista. Win-win sekä seuralle että Mustoselle ja Antoselle.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 000
Muutaman sivullisen sai ”ansaitusti” paskaa niskaan kun näitä pätkäsoppareita kehaisi…
On muuten muse onnistunut jo useammassa pelissä.
Mitä nyt itse sivusta tuota keskustelua seurasin. Niin se paska tuli siitä kaksoisstandardista, jossa haukut lähes poikkeuksetta Tillun tekemisiä ja kehut lähes kaikkea mitä Tappara tekee. Ei siitä, että Tapparan pätkäsopparit olisivat jotenkin aivan paskoja.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 979
Mitä nyt itse sivusta tuota keskustelua seurasin. Niin se paska tuli siitä kaksoisstandardista, jossa haukut lähes poikkeuksetta Tillun tekemisiä ja kehut lähes kaikkea mitä Tappara tekee. Ei siitä, että Tapparan pätkäsopparit olisivat jotenkin aivan paskoja.
Käy nyt lukemassa niin kyllä siellä muse ja antonen on ihan pelaajina haukuttu pystyyn.

Toisekseen ei ole minun vika kun naapuri tekee lähes järjestään fiksuja siirtoja.
Samaan aikaan hurrataan koskelan hankintoja jotka eivät rehellisesti ole vielä näyttäneet edes haukutun mustosen tasoisilta.
 
Ylös