Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 329
Nyt on kyllä ollut mitäänsanomattomin erä jääkiekkoa mitä olen tällä kaudella nähnyt.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 909
Miksi Kapasella on toi etunimen eka kirjain eli K.Kapanen edelleen paidassa? Onko siellä vielä joku toinenkin Kapanen liigajoukkueessa?
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
398
Okei, eli Liigan linja on että osuma päähän tuollaisessa vihellyksenjälkeisessä kahinassa on sallittu. Mikäs siinä jos tämä on linja. Jos tällainen vihelletään jatkossa se on oikeusmurha :)

Okei, pyyhkeitä meikäläiselle. Etiäpäin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 964
Tää ei vaikuta kamalan tasokkaalta kiekko peliltä mitä olen sivusilmällä seuraillut.

Aika päätöntä menoa syötöt karkailee ja vähän niinkun järki puuttuu koko hommasta molemmilla joukkueilla.
 

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
20240919_195741.jpg

Mikä ihme Vesalaisella on päässä?
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
398
Etkai sää luullu että tossa liigassa sääntökirjan mukaan vihelletään?
Mun moka.

Tosiaan tilanne johon viittaan on tv-kuvan ulkopuolella. Konsta Kapasen kudin jälkeen Galló ja Kantner jää maalineteen jotain sanoja vaihtelemaan ja Kantner antoi palautetta lyömällä/jollain tavalla liikkuttamalla kättään Gallón päähän.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 329
Hyvää YVtä KooKoolta mutta ei tulosta.
 

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
Jotenkin tuntuu, että yv on kaikilla paitsi Lehterä-Martin kaksikolla jotenkin tehotonta vaikka saisi jonkinlaista pyöritystä aikaan
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 731
Jotenkin tuntuu, että yv on kaikilla paitsi Lehterä-Martin kaksikolla jotenkin tehotonta vaikka saisi jonkinlaista pyöritystä aikaan
No he ovat pelanneet kaksi peliä Mestisjoukkuetta vastaan ja pelin vielä sitäkin surkeampaa Kerhoa vastaan. Toki ovat silti onnistuneet poikkeuksellisen hyvin ei siinä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 329
Nonih, sieltähän sitä KooKoon sekoilua tulikin
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 156
Mitenköhä toi linja on muuttunut kun vieressä tuomari ja taas selkeä kamppi meni ohi
 
Ylös