Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

JärvisenPera

Luottopelaaja
Tänään sais Metsola kyllä nollata Kärpät. Ihan vaan siks, koska mulla pörssissä plus sais toi Gardinerin maalitahti rauhottua. Miestä ei oo mitään vastaan, mutta kärppäläisten fanien hekumointi ärsyttää suunnattomasti.

Matami_mimmi

Vakiokokoonpanossa
Onko Järventie loukissa kun ei näy naapurin kokoonpanossa....en mä sillä että kaipaisin mutta ihmettelen vain kun käsitin peliajan lisääntyvän kun sinne lähti :D

Soho

Tähtipelaaja
Onko Järventie loukissa kun ei näy naapurin kokoonpanossa....en mä sillä että kaipaisin mutta ihmettelen vain kun käsitin peliajan lisääntyvän kun sinne lähti :D
Järventien siirtyminen Tapparaan oli jo lähtökohtaisesti aivan epärealistinen kuvio. Olisi mennyt jonnekin pienempään seuraan.

Kahteen peliin päässyt kokoonpanoon. Noissa tuottanut komeat 0,01 xG:tä. Yksi veto maalia kohti ja peliaika vajaat 10 minuuttia per peli.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Järventien siirtyminen Tapparaan oli jo lähtökohtaisesti aivan epärealistinen kuvio. Olisi mennyt jonnekin pienempään seuraan.

Kahteen peliin päässyt kokoonpanoon. Noissa tuottanut komeat 0,01 xG:tä. Yksi veto maalia kohti ja peliaika vajaat 10 minuuttia per peli.
Ei kun Tapparaan voittamaan varma mestaruus ja heti seuraavalla kaudella NHL:ään.

Noin toi tais jonkun Järventien päässä mennä.