Teme-74
Luottopelaaja
Aika jännä juttu. Mää ku oon jostain lukenu että tämmöses luistelu Liigas ei hitaat kuten Lehterä enää pärjäisi...Valitettavasti menee. Kovalla kuormalla kaiken lisäksi.
Aika jännä juttu. Mää ku oon jostain lukenu että tämmöses luistelu Liigas ei hitaat kuten Lehterä enää pärjäisi...Valitettavasti menee. Kovalla kuormalla kaiken lisäksi.
Kyllähän Koksu-Jorin liike on välillä kuin ysärilätkää katsoisi, mutta tietokone ja kädet toimii edelleen kiitettävästi. Kyllä tuollaiset vanhan liiton namupassi-Jorit pärjää liigassa myös tulevaisuudessa.Aika jännä juttu. Mää ku oon jostain lukenu että tämmöses luistelu Liigas ei hitaat kuten Lehterä enää pärjäisi...
Vieläkö löytyy epäilijöitä?Juu tosiaan.
Kauden helpoimmat 3p tulossa Ilvekselle lauantaina. Niinkuin edellisessä Ilveksen ja KooKoon välisessä matsissa.
No jos omiin teette ensimmäisen niin sitten Ilves voi sen voittaa jos jatketaan tuolla Vaasan pelin linjallaVieläkö löytyy epäilijöitä?
Historia kyllä toistaa itseään. KooKoo on aina aivan lapanen Ipan tullessa kylään.
Aika näppärä syöttö jalalla Järviseltä.Puutio tekee toisen ja 2-0
Kodytek jäähylle toki vaikka ei tehnyt mitäänOhtamaa pistää Kodytekkiä jään pintaan ronskin ottein.
Ei haluta ratkaista peliä t. tuomaritKodytek jäähylle toki vaikka ei tehnyt mitään
Nää Kodylle tuttujaKodytek jäähylle toki vaikka ei tehnyt mitään