Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Soho

Tähtipelaaja
En siltikään usko että tuo SaiPan lento nyt koko kautta kestää. Hyvin yksinkertaista kiekkoa pelaavat jossa tekeminen on pelkissä perusasioissa eikä siinä sitten tarvitse mitään kovaa taitotasoa olla ja maalivahti ei lipsauttele. Kyllä sillä hyvällä fiiliksellä ja näyttämisenhalulla voi aikansa puskea mutta jos tulisi play-offeissa vastaan, kyllä minä enemmän Hölön taktiseen silmään luottaisin kuin Raipen tsemppaamiseen.
Joka tapauksessa ovat saaneet niin hyvän alun, että tuo kantanee kirkkaasti playoffeihin. Se on jo todella kova veto viimeisten kausien jälkeen. Väkisinkin materiaalin rajallisuus tulee jossain vaiheessa hiukan vastaan.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Sen näköstä meininkiä, että Havu ilmestyy pressiin RaiPan fanipaitaan sonnustautuneena.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kuulinko että joku sai poikittaisesta mailasta jäähyn? Liigasssa? Ei voi pitää paikkansa.

Soho

Tähtipelaaja
Sen näköstä meininkiä, että Havu ilmestyy pressiin RaiPan fanipaitaan sonnustautuneena.
Tulee muuten mielenkiintoista seurattavaa pressistä. Paljon mielenkiintoisempaa kuin pelistä. Raipe sanoo omalla vuorollaan, että kävi vähän tuuria ja poja pelas hyvin.

Havu ihmettelee suu auki ja kehuu, että onpa hienoa kun pelissä tulee paljon maaleja. Tai jotain vastaavaa sekoilua.

toskala

Luottopelaaja
Ja vaihteeksi Kärpät alivoimalle

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
hahah, ihan itse aiheuttivat tuon liikaa pelaajia jäällä jäähyn

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ihan koko peliä en ole katsellut mutta aivan hemmetin monta kertaa on SaiPa ylivoimillansa puhkonut tuon Kärppien nelikon.

Ikurin Vire

Ilo kyllä katsella tuon Airolankin tekemistä.

toskala

Luottopelaaja
Loukkaantuikohan Karhunen vai saiko muuten vain tarpeekseen?

Ikurin Vire

Karhuselle riittii, liukuuko Havu itse tolppien väliin....

Don Corleone

Luottopelaaja
Pohjoisen puhuri!