Tuulola sieltä maalin edestä runnoo tasoituksen. Perhana olis Ilveksessäki tollai pelannu.
Teme-74 Luottopelaaja Viestejä 4 966 tänään klo 20:54 #30 641 Tuulola sieltä maalin edestä runnoo tasoituksen. Perhana olis Ilveksessäki tollai pelannu.
toskala Luottopelaaja Viestejä 9 377 tänään klo 20:56 #30 642 Torski sanoi: Olen lukenut täältä, ettei voi/saa vaikuttaa. Laajenna klikkaamalla Tapparalla se nimenomaan vaikuttaa. Kun Ilves kyykkää kovassa otteluruuhkassa, se on vain heikkoutta ja Tillu koonnut joukkueen päin persettä.
Torski sanoi: Olen lukenut täältä, ettei voi/saa vaikuttaa. Laajenna klikkaamalla Tapparalla se nimenomaan vaikuttaa. Kun Ilves kyykkää kovassa otteluruuhkassa, se on vain heikkoutta ja Tillu koonnut joukkueen päin persettä.
Suht hiljainen Vakiokokoonpanossa Viestejä 615 tänään klo 21:00 #30 643 Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä.
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 306 tänään klo 21:00 #30 644 Nyt oli kyllä ihan tyhjästä keksitty jäähy
bxl-man Share Ilves #18 Viestejä 2 292 tänään klo 21:01 #30 645 gentle sanoi: Nyt oli kyllä ihan tyhjästä keksitty jäähy Laajenna klikkaamalla Maila kainaloon ja hyppy. Noista pitäisi liigassa päästä eroon.
gentle sanoi: Nyt oli kyllä ihan tyhjästä keksitty jäähy Laajenna klikkaamalla Maila kainaloon ja hyppy. Noista pitäisi liigassa päästä eroon.
Hyvönen - Stefan - Kariya Luottopelaaja Viestejä 2 765 tänään klo 21:02 #30 646 Hitsareiden voitto tapsukasta ei sinänsä yllättänyt, mutta taitaa olla heidän yhteissaldonsa Ilveksestä ja mouhoista nyt 4/4 tällä kaudella. Pikkaraisen povarissa sekä Hölö että Rönpori.
Hitsareiden voitto tapsukasta ei sinänsä yllättänyt, mutta taitaa olla heidän yhteissaldonsa Ilveksestä ja mouhoista nyt 4/4 tällä kaudella. Pikkaraisen povarissa sekä Hölö että Rönpori.
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 10 351 tänään klo 21:02 #30 647 Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Havulle täällä olen koko illan toivonut jatkoja.
Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Havulle täällä olen koko illan toivonut jatkoja.
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 10 351 tänään klo 21:05 #30 648 Noh, Kerho teki parhaansa
Toutain Luottopelaaja Viestejä 7 800 tänään klo 21:06 #30 649 Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Hupinsa kullakin Ei vaan. Mutta ei täällä kaiken maailman Ässien pelejä niinkään kytätä, kun Kärpätkin "pelaa".
Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Hupinsa kullakin Ei vaan. Mutta ei täällä kaiken maailman Ässien pelejä niinkään kytätä, kun Kärpätkin "pelaa".
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 3 122 tänään klo 21:10 #30 650 Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Hävisikö joku Tappara? Ei kiinnosta Olen juuri menossa illalliselle Havun kanssa, jolla on muuten jatkot takataskussa.
Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Hävisikö joku Tappara? Ei kiinnosta Olen juuri menossa illalliselle Havun kanssa, jolla on muuten jatkot takataskussa.
Battery Luottopelaaja Viestejä 8 116 tänään klo 21:41 #30 651 Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Suht hiljainen.
Suht hiljainen sanoi: Tulin vain katsomaan onko täällä isokin party party päällä. Laajenna klikkaamalla Suht hiljainen.