Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

jurgen

Tähtipelaaja
Kylläkai tuohon pitäisi myös tilannehuoneelta löytyä jokin linja, täysin naurettavaa!

Don Corleone

Luottopelaaja
VITTU VIHDOIN VOITETAAN TÄMÄ SAATANAN RUPUSAKKI! JOPA KOUVOLAN KESKUSTA ON HIENOMPI KUIN ESPOON KOSKA SENTÄÄN KOUVOLASSA ON KESKUSTA!

Anteeksi.
Loimaallakin. Ja Loimaa on kaupunki,Espoo ei. Loimaalla on historiaa, Espoolla ei. Espoo on paska kaupunni

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
VITTU VIHDOIN VOITETAAN TÄMÄ SAATANAN RUPUSAKKI! JOPA KOUVOLAN KESKUSTA ON HIENOMPI KUIN ESPOON KOSKA SENTÄÄN KOUVOLASSA ON KESKUSTA!

Anteeksi.
1734548631791.jpeg

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Mikä helvetti tämä on? :D

Ikinä nähnyt tällaista xG:n ja tuloksen suhdetta.

Katseliko joku peliä? Kiekonhallinta ainakin 38%-62% KalPalle.

katso liitettä 11627
Eikös Lämsä kateellisena ihaillut Kärppien tekokkuutta lauantaina Oulussa ja totesi vielä että "täytyy Havulta kysästä mitä se on tehnyt kun Kärpät oli noin tehokas"

Tais Havu jakaa tiedonrippeet.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Mää en ymmärrä. Miten Kåsastul sai yhden ottelun pelikiellon siitä ja tällaiset sitten menee 2 minuutin rangaistuksena?
Noku Atte oli sanonu, että kyllä osu ekana leukaan. Ei kukaan Attea kyseenalaista.

Itse olen sitä mieltä, että jos ko. tapauksessa olis tullu ekana leukaan, maajoukkue-Attea olis kutsunu nukkumatti.

(Kåsan tilanne oli todellisuudessa max pikkukakkone)

Ilves

Luottopelaaja
Noku Atte oli sanonu, että kyllä osu ekana leukaan. Ei kukaan Attea kyseenalaista.

Itse olen sitä mieltä, että jos ko. tapauksessa olis tullu ekana leukaan, maajoukkue-Attea olis kutsunu nukkumatti.

(Kåsan tilanne oli todellisuudessa max pikkukakkone)
Nukkumatti :D Robert "Naptime" Helenius tuli mieleen :DD Mutta joo sori offtopic

Lerppu

Luottopelaaja
Tappara näyttää todella vahvalta Saipan vieraana. Eipä ole keltapaidoilla tällä hetkellä mitään palaa kenttäpelissä.