Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

polve

Rivipelaaja
Jännästi itse näen sen “Bra jobb!” -fläppitaulun heiluttelun nimenomaan pelin jälkeen häviäjälle kaikista tyylittömimpänä asiana. Niin kauan kuin se pelin aikainen psyykkaus tapahtuu tiloista joissa yleisö saa pyöriä niin samapa se kai. Mutta siinä kohtaa kun on voitettu peli, vieläpä murskavoitolla, niin vastustajalle ilkkuminen on vaan lahtelaista tyyliä.

-Janne, Tapparafoorumilta

Tapparan leirissähän EI KOSKAAN ilkuta vastustajalle murskavoiton päätteeksi. Se on vain lahtelaista tyyliä.

Kaukofani

Luottopelaaja
Jännästi itse näen sen “Bra jobb!” -fläppitaulun heiluttelun nimenomaan pelin jälkeen häviäjälle kaikista tyylittömimpänä asiana. Niin kauan kuin se pelin aikainen psyykkaus tapahtuu tiloista joissa yleisö saa pyöriä niin samapa se kai. Mutta siinä kohtaa kun on voitettu peli, vieläpä murskavoitolla, niin vastustajalle ilkkuminen on vaan lahtelaista tyyliä.

Tapparan leirissähän EI KOSKAAN ilkuta vastustajalle murskavoiton päätteeksi. Se on vain lahtelaista tyyliä.
Voi voi tuppura Jannella on nyt pahamieli. No Otto varmaan rientää auttaan…

Blackhawk

Luottopelaaja

Puhumattakaan muista somealustoista, missä kaikenmaailman ”Timo Eerikäiset”, ”Jussi Jalavat”, ”Miia Maria Välisaaret” ja ”Mika Säilät” (huom. nimet muutettu) jättävät lähtemätöntä vaikutusta lajia seuraavien keskuudessa. :D

Blackhawk

Luottopelaaja

Liitteet

• IMG_7451.jpeg
    IMG_7451.jpeg
    75,6 KB · kertaa luettu: 81