Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

IhanJuniori

Junioripelaaja
Siis mää "kannustan" tässä tottakai KooKoota, mutta nyt jumalauta Atro sää teet vielä sen pisteen numero 54.

Toutain

Luottopelaaja
Siis mää "kannustan" tässä tottakai KooKoota, mutta nyt jumalauta Atro sää teet vielä sen pisteen numero 54.

Mä kannustan Sportia ja sitä, että Tappara nousee KooKoon ohi, (mitä tuskin tapahtuu, jos KooKoo tänään voittaa). Tämä vain siksi, että oon päättänyt, että Ilves voittaa runkosarjan ja Tappara otetaan puolivälierien sijaan vastaan vasta välierissä, (ellei se putoa jollekin muulle jo puolivälierissä).

:)

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mä kannustan Sportia ja sitä, että Tappara nousee KooKoon ohi, (mitä tuskin tapahtuu, jos KooKoo tänään voittaa). Tämä vain siksi, että oon päättänyt, että Ilves voittaa runkosarjan ja Tappara otetaan puolivälierien sijaan vastaan vasta välierissä, (ellei se putoa jollekin muulle jo puolivälierissä).

:)
Joo mää ostan kyllä sen sun 1. Ilves 2. Lukko 3. KalPa 7. Tappara

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Heitin juuri koko Veikkauksen pelikassani Sportin suoralle voitolle, eli Sport voittaa jatkoilla.

mestari.

Vakiokokoonpanossa
Naurettava tuomio, valittamisen jälkeen seeproilla kurat housuun ja kaveri jäähylle :D ihan se ja sama mitä noi arpoo, mutta pitäis ny ees sen tuomionsa.

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Eihän tuota voi edes laittaa Puhakan piikkiin. Aivan älyttömän epäinhimillinen pomppu.

Tosin, eihän tuon pitäisi olla edes jäähy, mutta Kova-Joonas tekee mitä haluaa.

toskala

Luottopelaaja
Ja taas putoaa Sportilta pelaaja.

Taisi kausi olla siinä. Kaatuu polvensa päälle :(