Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Tps tarjoo vähän turhaa naapurille mahdollisuuksia. Perinteinen väärä vaihto

1mmanuel

Vakiokokoonpanossa
Ny annetaan tarjottimella

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Miten toi äskeinen maali nyt kenttäpelaajien piikkiin meni? Vai isoa kuvaako meinaat?
Isoa kuvaa siis. Siellä Filip on napsinu aika hyviäkin koppeja. Samoin viime pelissä Metsolalle aika epäkiitollista kun aina takatolpalla KooKoon pelaaja ja omat jossai.

Zerofan

Luottopelaaja
Tps tarjoo vähän turhaa naapurille mahdollisuuksia. Perinteinen väärä vaihto
Enkö mä vaan nähnyt, mutta oliko se todella väärä vaihto? Pariin kertaan katselin tilanteen, enkä suurta vääryyttä siinä nähnyt.
Toki pari mukia on ilolientä alla, että menköön sen piikkiin.

mestari.

Vakiokokoonpanossa
Enkö mä vaan nähnyt, mutta oliko se todella väärä vaihto? Pariin kertaan katselin tilanteen, enkä suurta vääryyttä siinä nähnyt.
Samaa ihmettelin, en itsekkään saanut siitä väärää vaihtoa.

gentle

Luottopelaaja
Samaa itse katsoin. Ehkä väärä vaihto jos sääntökirjaa aivan tarkasti tulkitsee, mutta silloin jokainen vaihto olisi. Näitä nähdään noin sata per peli.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Voi olla. En kattonu hidastusta :D tepsillä vaan on tällä kaudella pelannu 7 pelaajaakin kentällä eikä tuomarit osannu laskee niin eipä mikään ihme jos väärin meni

ilvesperhe

Luottopelaaja
Siä alkaa oleen tähdet sillä mallilla että näätien toimistolla.puskee kylmää hikee, jos toi Tepeskin voittaa. Näätien tän ehtoon pelistä ny viä tiätysti tiärä.
Mutta on tää viihteellinen kiarros.

1mmanuel

Vakiokokoonpanossa
Pelsut nappas 5-0 voiton, huhhuh