Miten toi äskeinen maali nyt kenttäpelaajien piikkiin meni? Vai isoa kuvaako meinaat?Ei. Mutta eipä kenttäpelaajat hirveesti apuakaan anna
Isoa kuvaa siis. Siellä Filip on napsinu aika hyviäkin koppeja. Samoin viime pelissä Metsolalle aika epäkiitollista kun aina takatolpalla KooKoon pelaaja ja omat jossai.Miten toi äskeinen maali nyt kenttäpelaajien piikkiin meni? Vai isoa kuvaako meinaat?
Enkö mä vaan nähnyt, mutta oliko se todella väärä vaihto? Pariin kertaan katselin tilanteen, enkä suurta vääryyttä siinä nähnyt.Tps tarjoo vähän turhaa naapurille mahdollisuuksia. Perinteinen väärä vaihto
Samaa ihmettelin, en itsekkään saanut siitä väärää vaihtoa.Enkö mä vaan nähnyt, mutta oliko se todella väärä vaihto? Pariin kertaan katselin tilanteen, enkä suurta vääryyttä siinä nähnyt.
Toki pari mukia on ilolientä alla, että menköön sen piikkiin.
Samaa itse katsoin. Ehkä väärä vaihto jos sääntökirjaa aivan tarkasti tulkitsee, mutta silloin jokainen vaihto olisi. Näitä nähdään noin sata per peli.Enkö mä vaan nähnyt, mutta oliko se todella väärä vaihto? Pariin kertaan katselin tilanteen, enkä suurta vääryyttä siinä nähnyt.
Voi olla. En kattonu hidastustaEnkö mä vaan nähnyt, mutta oliko se todella väärä vaihto? Pariin kertaan katselin tilanteen, enkä suurta vääryyttä siinä nähnyt.