Soho
Tähtipelaaja
Kyllä lämmittää mieltä, kun Meskanen ja Lepaus ovat osuneet, lisää vaan!
Joo mutta Antonen on pinna per peli -tahdissa. En mä ymmärrä vieläkään, miksi Joose pistettiin koirankoppiin viime kaudella.
Kyllä lämmittää mieltä, kun Meskanen ja Lepaus ovat osuneet, lisää vaan!
Samaa mietin. Painoi mielestäni omiinkin todella hyvin hommia, ja pisteitäkin tuli todella hyvällä tahdilla. Olisiko sitten reeneissä lipsunut vähän vaatimustasosta tai jotain, tai sitten henkilökemiat eivät vaan osuneet Myrrän kanssa, en mä muutakaan keksi.Joo mutta Antonen on pinna per peli -tahdissa. En mä ymmärrä vieläkään, miksi Joose pistettiin koirankoppiin viime kaudella.
Katselin että aika harvaa on. Sentään perjantai-ilta.Hakametsässä tänään 3181 katsojaa
Samaa mietin. Painoi mielestäni omiinkin todella hyvin hommia, ja pisteitäkin tuli todella hyvällä tahdilla. Olisiko sitten reeneissä lipsunut vähän vaatimustasosta tai jotain, tai sitten henkilökemiat eivät vaan osuneet Myrrän kanssa, en mä muutakaan keksi.
Sport on ollut hyvä SaiPaa vastaan vaikka Keränen ja Vauhkonen puuttuvat. Varsinkin tuo ruotsalaisten muodostama ketju on jatkuvasti vaarallinen, vaikkei tulosta vielä ole tullutkaan.
Vastaavasti SaiPa ei sitten kovin hyvä ole.
Jep.. erän verran katsellut tätä, mutta vielä ei ole Saipan ulkkeja näkynyt. McIntyre varsinkin vaikuttaa siltä, että haluaisi olla jo eläkkeellä. Muttei tuo Lakatoskaan vaikuta juuri Romania kummoisemmalta.
tapparan fanit herännyt vasta kolmannessa erässä kannattamaan.
Loppupäätelmä. Eivät jaksa tulla peliin ajoissa vaan saapuvat paikalleen vasta kolmanteen erään