Tais olla, että Kova odotti nostaako muut tuomarit kättä. Kukaan ei nostanut niin nosti itse?Pikkasen myöhässä nousi käsi kun yleisö kohahti, aina sama juttu.
Tais olla, että Kova odotti nostaako muut tuomarit kättä. Kukaan ei nostanut niin nosti itse?Pikkasen myöhässä nousi käsi kun yleisö kohahti, aina sama juttu.
Jaa a meni aika yks yhteen kun sinioranssit alku ulvomaan.Tais olla, että Kova odotti nostaako muut tuomarit kättä. Kukaan ei nostanut niin nosti itse?
? Millä oli selvä?Oli kyllä ihan selvä tällä kertaa
Juu meni, mutta Kovalla taisi olla parempi näkymä tuohon kun vertaa toiseen päätuomariin.Jaa a meni aika yks yhteen kun sinioranssit alku ulvomaan.
? Millä oli selvä?
Rimpinen torjui jonka vuoks maila jäi siihen ja Tapparan pelaaja ajoi päin. Ei noista ole koskaan vihelletty
Olikohan Tepsillä sitten eilen väärät paidat mukana kun olivat valkoisissa.Pelasivat, mutta ei olisi ollut siis pakko.
Kirjotin vähän huonosti tuon viestin. Pointti oli siis se, että SaiPa ja KalPa saavat pelata keltasilla kaikkia vastaan kotona ja vieraissa paitsi kun pelaavat keskenään SaiPa pelaa mustilla.
Hyvärinen.Siis kuka tämän Kovan aisaparina on? Jokainen veto meni sitten torjunnaksi tai verkkoihin nii levittelee käsiä![]()
Jep meidän Joonas vihelsi ton keskialueelta.Juu meni, mutta Kovalla taisi olla parempi näkymä tuohon kun vertaa toiseen päätuomariin.
Josta tais nähdä kokonaisuudessaan tuon tilanteen kun vs toinen päätuomari maalin toiselta puolelta.Jep meidän Joonas vihelsi ton keskialueelta.