Vahva veikkaus on että heti huomenna. Klo 12 yleensä ollutMillonkohan Tapparan peleihin tulee liput myyntiin?
Sitä minä pelkään, vituttaa jo valmiiksi riittävästi tuo naapureiden menestys ja nyt sielä suunnalla on kiukkua lyödä meidät lopullisesti maanrakoon, sitä vittuilun määrää ei kestä kovempihermoisetkaan.Sitähän sä toivot. Onneksi joukkue on eri mieltä.
Oon ihan vitun rikkiMua ahdistaa jo valmiiks
Eiköhän heti aamulla.Millonkohan Tapparan peleihin tulee liput myyntiin?
Näytti olevan piimää pohkeissa joo, alkoivat pelaan, kun oli aivan pakko. 0 torjuntaa tap mv.lla kolmannessa erässä ja aivan yhtäpäätä.Jatkoerässä 3-2 otteluvoitoin jatkoon rampaa ja väsynyttä K-Espoota vastaan ei nyt ollut mikään mieletön saavutus. Runkosarja osoitti joukkueen tason aika hyvin pitkällä otannalla. Tapparalla on vielä tästä ottelusarjasta piimää pohkeissa ja jos nyt ei mennä jatkoon, niin ei koskaan.
Niin totta. Raipelle patsas.Tämä teki kyllä Lappeenrantaan hyvää, mitään ei kaudelta ootettu j a sinne vaan kahdeksan sakkiin. Tkee hyvää koko seuralle ja kaupungille.
Itse asiassa, jos nyt hävitään, niin tämän seura saa huippu-urheilun tasolla miettiä mihin keskitytään!! Ehkä sit futis on meiän juttu..Jatkoerässä 3-2 otteluvoitoin jatkoon rampaa ja väsynyttä K-Espoota vastaan ei nyt ollut mikään mieletön saavutus. Runkosarja osoitti joukkueen tason aika hyvin pitkällä otannalla. Tapparalla on vielä tästä ottelusarjasta piimää pohkeissa ja jos nyt ei mennä jatkoon, niin ei koskaan.
Älä nyt ole noin lammas!! Saadaan heti alkuun parasta viihdettä puolivälierissä, joku kivakovakiekko-espoo olisi ollut vain tylsääPalloseuran passitus lomille oli asiallinen teko sinänsä, mutta tapahtuman sivuvaikutus oli ikävääkin ikävämpi.
Futiksessa sentään pari Suomen cupia ja futsalissa 8 Suomen mestaruutta 2000 luvulla.Itse asiassa, jos nyt hävitään, niin tämän seura saa huippu-urheilun tasolla miettiä mihin keskitytään!! Ehkä sit futis on meiän juttu..
Tiistaina klo 15Eiköhän heti aamulla.
Honkalehto kyselis et onko siä rokulipäivä...Tiistaina klo 15
Olen järkkymättä jo vuosikaudet protestoinut kuutta paikallispeliä vastaan. Siinä on ylimäärää! Mutta kun kansa niitä yhä suostuu katsomaan, niin katsokoon. Lampaan kausikorttille löytyy yleensä kyllä käyttäjä myöhäisempien sukupolvien edustajista. Niin ettei positio siellä tyhjänä paista.Älä nyt ole noin lammas!! Saadaan heti alkuun parasta viihdettä puolivälierissä, joku kivakovakiekko-espoo olisi ollut vain tylsää![]()
Jatkoerässä 3-2 otteluvoitoin jatkoon rampaa ja väsynyttä K-Espoota vastaan ei nyt ollut mikään mieletön saavutus. Runkosarja osoitti joukkueen tason aika hyvin pitkällä otannalla. Tapparalla on vielä tästä ottelusarjasta piimää pohkeissa ja jos nyt ei mennä jatkoon, niin ei koskaan.