Minä en ollut. Usein jo maininnut..Kaikki oli jo Jukurit viemässä karsintaan mutta lähellä on Pelsuilla se tie.
No korjataan, että lähes kaikkiMinä en ollut. Usein jo maininnut..![]()
Viimekauden jälkeen " kaikki " oli viemässä Saipaa Mestikseen 2025-26.Minä en ollut. Usein jo maininnut..![]()
En ole katsonut, mutta veikkaisi näyttävän siltä että Jokerit sarja on pakko saada kassan pohjalle.Miltäs Pelicans peli näyttää?
Hpk oli mun hevonen karsintoihin kauden alussa. Kun Jukurit pääsi niin pitkään ainoastaan valmistautumaan tuleviin playouteihin olin ”varma” että helpolla ei pääse se ’kuka sitten joutuukaan’. Toki nykyinen Pelicans on ihan lottovoitto Jukureille.Viimekauden jälkeen " kaikki " oli viemässä Saipaa Mestikseen 2025-26.
Katoin maalit ja 0-2 maali näyttää ainakin siltä että ne häviää tahalleen.Miltäs Pelicans peli näyttää?
Olisikin komeeta, jos sieltä tulisikin IPK vastaanEn ole katsonut, mutta veikkaisi näyttävän siltä että Jokerit sarja on pakko saada kassan pohjalle.
Kova pitää olla luoton että Jokerit kaatavat jos niin uskaltavat toimia. Tuskin sentään Mestis-paikkaa tavoittelevat. Kieltämättä touhu näyttää siltä, että karsimaan halutaan.Katoin maalit ja 0-2 maali näyttää ainakin siltä että ne häviää tahalleen.
Pelattaisko edes tuota sarjaa ikinä? Nytkin joutunut siirtämään ottelun Niiralan läpsylatoon.Olisikin komeeta, jos sieltä tulisikin IPK vastaan![]()
Eikös se halliremontti valmistunut sentään ?Pelattaisko edes tuota sarjaa ikinä? Nytkin joutunut siirtämään ottelun Niiralan läpsylatoon.
Ok no hyvä sitten että olosuhteet laitetaan kuntoon. Oli uutta tietoa, sillä kysyinkin.Eikös se halliremontti valmistunut sentään ?
Siis nämä kolme viimeistä peliä ovat kaikki näyttäneet siltä.Katoin maalit ja 0-2 maali näyttää ainakin siltä että ne häviää tahalleen.
Pelaahan Jokeritkin missä millonkin. Ja Niiralasta tulisi "sawonhalli" kahdelle joukkueelle, vähän Tampereen malliinPelattaisko edes tuota sarjaa ikinä? Nytkin joutunut siirtämään ottelun Niiralan läpsylatoon.
Jos Nupe kävi sanoon että sai palkkarahaa lainattua Bottakselta ja ne piristy.Aikamoisella mällillä Pelsut kaventaa