Samanlainen lurahti eilen langhamerille kuin tuo tapun kolmas.Onko jopa Langhammer parempi kuin seuraavan kahden runkosarjan haastajan kassarit?
Sovitaan että Ilves häviää Kärpille runkosarjassa kaikki keskinäiset. Ilves voittaa runkosarjan, Kärpät on 2. Kärpät putoaa välierissä, Ilves jatkaa päätyyn asti. Joukkueet eivät silloin kohtaa pleijareissa, eikä Kärppiä tällöin tarvitsisi voittaa ollakseen mestariVäitätkö siis että paras joukkue ei voita mestaruutta?
Kyllä se helpottaa erittäin paljon levon takia koska sarjat ovat todennäköisesti lyhyempiä taso eron takia jolloin on enemmän aikaa valmistautua seuraavaan vastustajaan.Väitätkö siis että paras joukkue ei voita mestaruutta?
Oli kyllä hienosti tehty maali. Ei voinut Tappara enää mitään tuolle maalille.4-3 HIFK:lle. paljon tuota hierottiin
GRTTapparan voittoputki päätökseen
Viisi pistettä siis edelleen pikkuveli takana. Huomenna voidaan ehkä palata sarjakärkeen
Ok, eli Kärpät oli paras joukkue =)Sovitaan että Ilves häviää Kärpille runkosarjassa kaikki keskinäiset. Ilves voittaa runkosarjan, Kärpät on 2. Kärpät putoaa välierissä, Ilves jatkaa päätyyn asti. Joukkueet eivät silloin kohtaa pleijareissa, eikä Kärppiä tällöin tarvitsisi voittaa ollakseen mestari
Väitätkö siis että paras joukkue ei voita mestaruutta?
Itse olen aina kyllä ajatellut tuon sanonnan siten, että "Kaikkia keitä vastaan pelaa, pitää voittaa". Käy vaikka kysymässä kevään 2019 Tampa Bay Lightningin joukkueelta, tarvitseeko myös ne runkosarjassa heikommin sijoittuneet voittaa mestaruutta ajatellen. En ainakaan itse ole kuullut joukkueesta, joka olisi koskaan voittanut mestaruutta häviämällä kaikki ottelusarjansa.En väitä. Mutta 100% fakta on, että kaikkia ei tarvitse voittaa. Väitän, että tuon lauseen kuulee usein niiden suusta, jotka esimerkiksi joutuvat pleijareissa runkosarjan voittajaa vastaan sääleistä ja yrittävät saada sidosryhmänsä uskomaan mahdottomaan.