Ja näin.Jos mennään tuloksien taakse viimeisen kuuden ottelun osalta niin kuusi ilmaispistettä Liigalta, kohdanneet jumboja ja kaksi keskikastin joukkuetta ja josta toinen muistuttaa jollain tavalla hyvää joukkuetta, voittaa tapparan.
ei tapparan meno nyt mitään vakuuttavaa ole, nyt ne vasta alkaa kovenemaan joten tapparankin oikea taso mitataan.
Ja näin.
No lähes sama palautuminen oli Jukureilla.Nojoo. Pitää nyt muistaa kuitenkin, että neljän pelin viikko ja eilisestä pelistä toipumista tämän pelin alkuun noin 16 tuntia, eli en nyt ainakaan itse lähtisi tuon perusteella vielä sanomaan juuta enkä jaata.
Jukurit vetää kyllä todella hyvin. Voi jopa mestaruus mennä sinne tänä keväänä...
Ja näin.
Ääntä ei kyllä kuulu nimeksikään, mutta toisaalta saapahan perheen pienimmät nukkua rauhassa jos tarvetta on.
No lähes sama palautuminen oli Jukureilla.
Niin eilenkin tai jätettiin puhaltamatta.Kyllä tänään vihelletään jukureille
Jypliigat ja saipat kevyttä kauraa, lähiaikoina tullut pisteitä ilmaiseksi. Nyt kun tuleekin kovempi vastus niin iskee tappio.?
Kyllähän Tappara tota peliä vei. Nyt jäi 1 piste. Ei se 3 pojoa kauheen kaukana ollut. Vikalla kympillä about kolme paikkaa mistä olisi voinut mikä vaan mennä.
Jukurit on kyllä sitkeä. Sitä ei voi kieltää.
Jypliigat ja saipat kevyttä kauraa, lähiaikoina tullut pisteitä ilmaiseksi. Nyt kun tuleekin kovempi vastus niin iskee tappio.
Jotenkin hehkuttajilta unohtuu tämä seikka. Ja vastukset pysyvät kovana myös, enää ei tule näitä saipoja ja mestisjyppejä liukuhihnalta vastaan
Jaahans mitäköhän peliä sä katselit.
Kyllä sinioranssit piti hyvää mekkalaa läpi ottelun. Tunnelma oli hyvä ja yleisö yhtyi kannatukseen pitkin peliä.
Mutta toki valikoiva kuulo on paha.
Kyllä mäkin rehellisyyden nimissä sanoisin, että tämän päivän pelissä naapurikannattajilla oli paras meininki heidän peleistään mitä olen tällä kaudella nähnyt.Voi tietysti olla että kun seuraan enemmän Ilveksen pelejä, niin minun käsitykseni hyvästä mekkalasta on erilainen, mutta ei ensimmäisen erän aikana ainakaan mitään ääntä lähetykseen kuulunut.