Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Omalla tavalla tämä pistekeskiarvo tuo huomattavasti enemmän jännitystä loppukaudelle, mutta vanha tapa on silti parempi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tuottaako kärppien ”viihdyttävä” pelityyli tänään maalin vai kaksi?
Mun silmät vuotaa verta ja siis kylmä hiki nousee pintaan kun tulee de javu niistä tapu - Kärpät finaaleista... Toi kun ei haeta MITÄÄN muuta kun kontrolli lähtöjä on kyllä niin kamalaa näin neutraalin katsojan silmin o_O

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Kärpät - KooKoo myös viimeisellä kierroksella. Siinäkin saattaa toinen jäädä kympin ulkopuolelle, kun Kalpalla tuolloin vastassa Jyp
Säälikarsinta saattaa olla juu.
Kärpät saattaa pelastaa Kalpan ja KooKoon heikko vire. Mutta meneekö sitten enää sääleistä jatkoon onkin toinen kysymys.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kärpät ei ole tullut KERTAAKAAN tapun träpin läpi noilla kontrolli lähdöillään. On muuten sitten aneemisinta Kärppää mitä olen vähään aikaan nähnyt.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Kärpät ei ole tullut KERTAAKAAN tapun träpin läpi noilla kontrolli lähdöillään. On muuten sitten aneemisinta Kärppää mitä olen vähään aikaan nähnyt.
Vaikuttaa jopa siltä että Tappara ei juurikaan yritä mitään erikoista.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Suurin mielenkiinto henkilökohtaisesti se että möikö Kärpät tosiaan uudestaan tuon Uroksen mainospaikan tosta mainoslakanasta?

weston

Vakiokokoonpanossa
Jaa. Mites tämä liittyy ylivoimaan?

Mutta olihan siinä hyvä syöttö ja suoraviivaista pelaamista. Kyllä siinä Konnalle mallia olis. Ihan puoliksi huumorilla tuon heitin.
Oli hyvä syöttö justiinsa kohteeseen.
Mutta kyllähän sen syöttölinjan avasi ja suorastaan mainosti juhamatti 'kevvään pellaaja' Aaltonen.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
SaiPa - Jukurit 1-1, saispa SaiPa maaleja lisää.

Jakpot

Luottopelaaja
Onko Kärpät sitten niin huono... vai Tappara vaan hyvä?

Koska ne on viimeksi maalin päästänyt omiin?

Kahteen edelliseen nolla päästettyä, ja kohta 2 erää tästä pelistä...