ilvesperhe
Luottopelaaja
Vedän hommat viiskytäluvun tyyliin, teen paperihommia ja laitoin YLE Puheen taustalle posmottaan kiakkokiarrosta. Voi seurata kolmea peliä, tänään mulle aivan sama kekä voittaa.
Puheen kierros on ihan kuunneltavaa, kunhan Sirkkiä-Jarva ei siellä ole selostamassa.Vedän hommat viiskytäluvun tyyliin, teen paperihommia ja laitoin YLE Puheen taustalle posmottaan kiakkokiarrosta. Voi seurata kolmea peliä, tänään mulle aivan sama kekä voittaa.
Sinänsä kyllä vähän jännä. Eihän siellä Raumallakaan ollut kuin 2k yleisöä ja muutenkin aika kuollut meno.Hakulinen just kertoi että hallissa ei ollut kuulemma mitää pleijaritunnelmaa. Joko voidaan todeta että Tappara ei saa halliin fiilistä?
Eilen jouduin jatkoajan kuuntelemaan sieltä.. " siinä oli haapalalla paikka ".. olin jo, että perhana kun ei mene, kunnes selostaja jatkoi.. " ja siihen ratkesi peli " ja sitten olin ihan että mitä h**vettiä ja JEE...Puheen kierros on ihan kuunneltavaa, kunhan Sirkkiä-Jarva ei siellä ole selostamassa.
Eiköhän sielä ala kohta olemaan. Moni Lukko kannattaja on ollut aikalailla takki auki ja melonit kainalossa kun ovat hallitseva mestari jne.Sinänsä kyllä vähän jännä. Eihän siellä Raumallakaan ollut kuin 2k yleisöä ja muutenkin aika kuollut meno.
Ei voi pitää paikkaansa Tässä Tappara toimari Aron uunituoreet:Hakulinen kertoo haastattelussa, että Tapparan pelissä ei ollut yleisön puolesta ollenkaan playofftunnelmaa. Ei sitä kyllä Lukollakaan ole, ettei siinä.
On kyllä todella tyhjääHemmetin tyhjää on kyllä Raumalla
Helsingissäkin reilusti alle 8000.Aika surkeasti väkeä Kouvolassakin pl. seisomakatsomo.
Siis mistä nämä surkeat yleisömäärät kaikkialla johtuu? Eikö oikeasti playoffit kiinnosta? Surullista.Helsingissäkin reilusti alle 8000.