Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Vainari ja kerran uralla kuti.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 248
Nurmi on tainnut päästä Hifkiläisten pään sisään.? Siellä oli jo Halonen tuuppimassa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
En mä tiedä mutta kyllähän Hifkin olis kannattanut hankkia vielä pari kentällistä hyökkääjiä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Lueskelen tässä jatkoajan otteluseurantaa ja jumalaare tuota Hifk fanien itkua tuomarilinjasta.

Odottelen Isokoskelta vielä tänään uutta kolumnia, eikun niin eihän se seuraa kun #ilves tagin alle tulevia twiittejä, my bad.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 248
Joo, ei tätäkään voitu tarkistaa samassa, kun tarkistettiin maalia.
Joku kertoili jatkiksessa, että olis alkaa linkuttanut poistuessaan vaihtoaitiosta. No tiedä sitten, onko tämä poikkari syy tippumiselle, mutta jäähy siitä olisi pitänyt tulla.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Peltonenkin tajunnut hylätä uppoavan laivan. Joko se on Lanzarotella, vai vieläkö sillä on kulkutauti?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477
Mikäs siinä on niin kovin koomista, että maalintekijät tekee maaleja? Paitsi Vainari
Kyllä Antonen Ilveksessä suli sitä mukaa kuin lumetkin. Hienoa, että nyt kulkee!
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 877
en tiä.. jotenkin se, kun laitettiin noi äijät just pihalle ja nyt väännetään jotain nolla-nollaa..

mut vastustajan mukaan nää aina menee jne.. ei sinänsä ikävä oo
Itse olen ainakin iloinen Mesen ja Antosen puolesta, kun ovat päässeet isoon rooliin ja tekevät tulosta. Meillä jäivät vähän vaisuksi parin viime kauden aikana, eikä kyllä tilaa nyky kokoonpanossakaan olisi.

Eiköhän ne maalimäärät siitä kasva, kun päästään näätälauman träppäilystä eroon (toivottavasti) huomenna ;)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Topias Haapanen tuntuis olevan aika tärkeä palanen TPS porukkaa. Pelaa käytännössä kaikki AVt kokonaan.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 822
Koivistoinen kaventaa 2-1
 
Ylös