Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vainari ja kerran uralla kuti.
Heh, joo. Sinne meni jätkät joita kiinnosti rahat, muttei pelit.En mä tiedä mutta kyllähän Hifkin olis kannattanut hankkia vielä pari kentällistä hyökkääjiä.
Mikäs siinä on niin kovin koomista, että maalintekijät tekee maaleja? Paitsi VainariJotenkin koomista, että just noi Antoset, Meskaset, Vainarit iskee näitä tärkeitä maaleja ”liukuhihnalta”
Tammela muuten tais tipahtaa sen poikkarin jälkeen.?
Joku kertoili jatkiksessa, että olis alkaa linkuttanut poistuessaan vaihtoaitiosta. No tiedä sitten, onko tämä poikkari syy tippumiselle, mutta jäähy siitä olisi pitänyt tulla.Joo, ei tätäkään voitu tarkistaa samassa, kun tarkistettiin maalia.
Mikäs siinä on niin kovin koomista, että maalintekijät tekee maaleja? Paitsi Vainari
Kyllä Antonen Ilveksessä suli sitä mukaa kuin lumetkin. Hienoa, että nyt kulkee!Mikäs siinä on niin kovin koomista, että maalintekijät tekee maaleja? Paitsi Vainari
Itse olen ainakin iloinen Mesen ja Antosen puolesta, kun ovat päässeet isoon rooliin ja tekevät tulosta. Meillä jäivät vähän vaisuksi parin viime kauden aikana, eikä kyllä tilaa nyky kokoonpanossakaan olisi.en tiä.. jotenkin se, kun laitettiin noi äijät just pihalle ja nyt väännetään jotain nolla-nollaa..
mut vastustajan mukaan nää aina menee jne.. ei sinänsä ikävä oo
Juuri nyt ei haittaa että Antonen lähti, mutta Antonen suli sitä mukaa ku peliaika suli. Ja se peliaika suli ensin...Kyllä Antonen Ilveksessä suli sitä mukaa kuin lumetkin. Hienoa, että nyt kulkee!
Ja ne selkä suorana surffailut sulatti sen peliajan. Onhan näitä.Juuri nyt ei haittaa että Antonen lähti, mutta Antonen suli sitä mukaa ku peliaika suli. Ja se peliaika suli ensin...