Kas kun ei vihelletty tuostakin maalivahdin häirintää.Vehviläinen möhlää ja Tappara tasoittaa
Vehviläinen möhlää ja Tappara tasoittaa
Tuli tästä mieleen, että mun mielestä se Lukon hylätty maali olis pitänyt hyväksyä. Siis sääntöjen mukaan hylky oli oikein, että ehkä en ole ihan samaa mieltä sääntöjen kanssa näissä maalivahdin häirintä tilanteissa.Kas kun ei vihelletty tuostakin maalivahdin häirintää.
Se olisi kyllä oikeasti pitänyt hyväksyä.Tuli tästä mieleen, että mun mielestä se Lukon hylätty maali olis pitänyt hyväksyä. Siis sääntöjen mukaan hylky oli oikein, että ehkä en ole ihan samaa mieltä sääntöjen kanssa näissä maalivahdin häirintä tilanteissa.
Tuli tästä mieleen, että mun mielestä se Lukon hylätty maali olis pitänyt hyväksyä. Siis sääntöjen mukaan hylky oli oikein, että ehkä en ole ihan samaa mieltä sääntöjen kanssa näissä maalivahdin häirintä tilanteissa.
Tämä käy loistavasti, otin Rauhalan ja Kelleherin lapulle.Kelleher siirtänyt Pelicansin johtoon. Maiseman vaihto näyttäis toimivan.
En välttämättä edes yllättyisi tästä selityksestä."Ei vittu, ei me voida tuota hylätä..."
"- Kato ny vielä, siel oli se älytön paitsiomaali alussa, mikä meni ohi, koita ny löytää jotai"
"Hei, toi osuu tuol vähä toho, periaatteessa pikku tatsi enne tilannetta, vaikka onki melkee ulkopuolella... ei se helvetti vaikuta millään tilanteesee"
"- No menee menee vaikuttaa vaikuttaa, säännöis on kyl kohta et voidaa hylätä toi kyl"
"Hylätää?"
"- Hylätää hylätää"
Kannattaa katsoa Tappara - Jyp pelin lehdistötilaisuus. Satavarmasti laatua tulossa.