ilvesperhe
Luottopelaaja
Vähä maalista menoa, joka paikkakunnalla. Voi viä pelit mennä kuinka päin vain.
Muut pelaa siellä missä osaa. Pulli pelaa siellä missä haluaa.Pulli näköjään sportin nelosen laidassa
naminami-lätkää.
Tätä möyrimistä se joka jengillä on Sportia vastaan. Ihan karmeeta hokia.Kappas, Tapparakin näköjään vähän vaikeuksissa. Minä luulin tämän foorumin mukaan, että vain Ilves pelaa välillä heikosti ja Tapparalla on pelistä toiseen naminami-lätkää.
Tervetuloa v*ttu Vaasaan. Ei siellä pärjää kukaan kun Dufvan roikkumisjoukkue pelaaKappas, Tapparakin näköjään vähän vaikeuksissa. Minä luulin tämän foorumin mukaan, että vain Ilves pelaa välillä heikosti ja Tapparalla on pelistä toiseen naminami-lätkää.
On se hienoa että ollaan samassa lohkossa heidän kanssaan. Voisin vaihtaa ihan mihin tahansa seuraan Liigasta jos totta puhutaan.Tätä möyrimistä se joka jengillä on Sportia vastaan. Ihan karmeeta hokia.
IFK kiitos ja kassa kiittää!On se hienoa että ollaan samassa lohkossa heidän kanssaan. Voisin vaihtaa ihan mihin tahansa seuraan Liigasta jos totta puhutaan.
Alkaa olemaan ilmasta rahaa. Melkein samaa ku teidän paikallisvoitotSiä on näköjään Tappara taas antanu avausmaalin vastustajalle. Ei oo ihan eka kerta.
Liigan yksi parhaiten selkärankaan iskostettu pelitapa. Parhaimmillaan toimii todella hyvin ja vaikka materiaali ei aina riitäkään, niin ainakin yleensä Sport on hyvin veemäinen vastustaja mille joukkueelle tahansa.Mun mielestä Sport pelaa hienoa kiekkoa.