Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489
Arttu-perkele-Hyryn vois Tillu kairata Tampereelle. Siinä olis puoli Suomi taas ihmeissään, kun parissa vuodessa Artullekin tulostellaan änäripahvit Suomen lätkäpääkaupungissa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Arttu-perkele-Hyryn vois Tillu kairata Tampereelle. Siinä olis puoli Suomi taas ihmeissään, kun parissa vuodessa Artullekin tulostellaan änäripahvit Suomen lätkäpääkaupungissa.
Kuuntelin myös Petopodia kun mies oli vieraana. Fiksun oloinen nuorimies, taisi vaan olla pitkä soppari Ouluun. :)
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 338
Jolysta sanotaan usein, että on liigan taitavin ja viihdyttävin pelaaja, mutta nokittaisin ainakin jälkimmäisen osalta Severi Lahtisella.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489
Kuuntelin myös Petopodia kun mies oli vieraana. Fiksun oloinen nuorimies, taisi vaan olla pitkä soppari Ouluun. :)
Tää kausi eliten mukaan. Oli pakko käydä kurkkaamassa... ;)
 

Liitteet

  • Screenshot_20230112_195345_Chrome.jpg
    Screenshot_20230112_195345_Chrome.jpg
    522,2 KB · kertaa luettu: 88

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Odenilta samaa tehotonta puuhastelua kuin Ilveksessä. Ei vaaran tuntua paikoissa. Avausmaalissa ei saanut kauhottua tyhjiin vaan Maalahti tuli taustalta pistään maaliin
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 338
Jos Turkulainen laukoisi joskus itse, niin miltähän lie pistesarake näyttäisi. Ylivoimalla pääsee usein liukumaan niille jalansijoille, joista muuan Arttu Ruotsalainen tapasi laukoa ranteella kiekkoa reppuun.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Odenin hyökkäykset päätyy kulmaan ja kiekon menetykseen. Odenin karvaustyö on näennäistä ja tehotonta vierellä huitomista
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 708
Jos Turkulainen laukoisi joskus itse, niin miltähän lie pistesarake näyttäisi. Ylivoimalla pääsee usein liukumaan niille jalansijoille, joista muuan Arttu Ruotsalainen tapasi laukoa ranteella kiekkoa reppuun.
Olin jokunen kuukausi sit kattoo treenejä ni siel Turkulainen harjoitteli kyl sitä mutta kaukana on laukauksen laatu Aresta.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 338
Vaihdetaanpa Vaasaan. En normaalisti Kärppien pelejä katso, mutta nyt kun tappion osalta näyttää hyvältä, niin nautiskellaan.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Aika hyvin Saipa pelannut koko ottelun. Ei ole joukkue luovuttanut. Melkeinpä miellyttävää katsottavaa heidän peli, paitsi siltä osin että rosterin laadun puute pistää silmään vähän joka käänteessa. Kyllä mä tota kävisin katsomassa, jos olisi oma joukkue kyseessä. Ja katson nyt vaikka ei olekaan...
 
Ylös