Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 784
Johan oli pitkä pyöritys Tapparalta ekaan pariin minsaan. Mutta ei maalia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 784
Tappara ollut vahva kummankin erän alussa. Nyt Virralta hölmö kakkonen
Taisi Viirret aikaisemmin pelitilanteessa ajaa Virran seinille, olin yllättynyt että ottipa ukko sen tilanteen hyvin eikä kostanut. Toki todella helposti Viirret tuossa kaatui, mutta mikäs minä olen mitään siihen sanomaan. Ei se varmaan mukavaa ole poikittaista sinne alaselkään saada. Viirret kyllä onnistuu hankkimaan jäähyjä vastukselle, viime Ilves pelissäkin oman maalivahdin maila naamaan ja vastukselle jäähy.

Nyt Tappara hölmöilee vaihdon kanssa ja Ässille pitkä 5-3 YV.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 739
Taisi Viirret aikaisemmin pelitilanteessa ajaa Virran seinille, olin yllättynyt että ottipa ukko sen tilanteen hyvin eikä kostanut. Toki todella helposti Viirret tuossa kaatui, mutta mikäs minä olen mitään siihen sanomaan. Ei se varmaan mukavaa ole poikittaista sinne alaselkään saada..

Joo en väitä ettei ollut vähän lisää mukana kaatumisessa mutta aivan tuomarin nenän alla napautti Virta poikkarilla maalin edessä pakkia selkään :D
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 196
Naapurilta oppikirjamainen kiekottoman estäminen joka ei onnistunutkaan
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 739
Ässät saanut pelata toisessa erässä ylivoimaa reilut kuusi minuuttia joista puolitoista kahden miehen ylivoimaa eikä paria laukausta lukuunottamatta yhtään mitään kerrottavaa
 
Ylös