Torski
Tähtipelaaja
Juuri äsken tuli uusintaMissä kohdassa mahtoi käydä?
KooKoo 0-1
Juuri äsken tuli uusintaMissä kohdassa mahtoi käydä?
Laskettiinkohan saatoksi kun pelasi yhdellä kädellä kiekkoaMailalla naamaan vetää tappara ja ei jäähyä,uskomatonta tuomareilta.KooKoo johtoon 1-0.
Hyppäsi itsekkin hieman tyhmästi, muta taisi taittua ihan kunnolla. Onkos hänellä ollut aikasemmin ranteen kanssa ongelmia koska näytti sille, että tiesi mitä kävi?Juu, taklattiin päädyssä.
Otti aika kovan osuman..selviääköhän lyhyellä huililla?
Ja 0-1
En tiedä onko aikasemmin ollut, mutta taittui omaan silmään jopa hieman epäluonnolliseen asentoon.Hyppäsi itsekkin hieman tyhmästi, muta taisi taittua ihan kunnolla. Onkos hänellä ollut aikasemmin ranteen kanssa ongelmia koska näytti sille, että tiesi mitä kävi?
*hallituksi saatoksiLaskettiinkohan saatoksi kun pelasi yhdellä kädellä kiekkoa
Eihän Arenan yleisö tuossa huutanut vaan sekin tuli nauhoitteeltaNyt on kaikki nähty ja kuultu. Freddie Mercuryn nauhoite saa hallin mukaansa paremmin, kuin tuo joukkue jäällä.
Haha, sekin vielä.Eihän Arenan yleisö tuossa huutanut vaan sekin tuli nauhoitteelta
Niin selostaja mainitsi kuinka hieno tunnelma mutta olin kans aika varma että noi soittaa jotain livetallennetta missä jonkun Queen keikan yleisö pitää meteliä eikä naapurinEihän Arenan yleisö tuossa huutanut vaan sekin tuli nauhoitteelta
Miksi mä muistan tästä jotain suunsoittoa pari kierrosta sitten täälä foorumilla kun meillä oli joku tilanne vahingossa.Kuutiolta laitettiin soimaan Freddietä jossa huudattaa yleisöä. Saukkola luuli että Nokia Arenan yleisö lähti mukaan siihen, yleisön mukanaolo tuli kuitenkin kajareista
Siis korjataan, tuli nauhoitteelta Queensin live yleisön tekemänä. Arenan yleisö oli tuolla ihan hiljaaMiksi mä muistan tästä jotain suunsoittoa pari kierrosta sitten täälä foorumilla kun meillä oli joku tilanne vahingossa.
Varmaan siinä Sport pelissä missä tuli Osaston kannatusta kajareista kun joku teki virheen jossain kun piti mennä omiin kuulokkeisiin ja menikin koko halliin.Miksi mä muistan tästä jotain suunsoittoa pari kierrosta sitten täälä foorumilla kun meillä oli joku tilanne vahingossa.