Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 699
Voisko selostaja sanoa vielä muutaman kerran "lähes loppuun myydyssä Nokia Arenassa"
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 015
Juu, taklattiin päädyssä.

Otti aika kovan osuman..selviääköhän lyhyellä huililla?

Ja 0-1
Hyppäsi itsekkin hieman tyhmästi, muta taisi taittua ihan kunnolla. Onkos hänellä ollut aikasemmin ranteen kanssa ongelmia koska näytti sille, että tiesi mitä kävi?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 757
Hyppäsi itsekkin hieman tyhmästi, muta taisi taittua ihan kunnolla. Onkos hänellä ollut aikasemmin ranteen kanssa ongelmia koska näytti sille, että tiesi mitä kävi?
En tiedä onko aikasemmin ollut, mutta taittui omaan silmään jopa hieman epäluonnolliseen asentoon.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 332
Eihän Arenan yleisö tuossa huutanut vaan sekin tuli nauhoitteelta :D
Niin selostaja mainitsi kuinka hieno tunnelma mutta olin kans aika varma että noi soittaa jotain livetallennetta missä jonkun Queen keikan yleisö pitää meteliä eikä naapurin maksavat asiakkaat.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 015
Kuutiolta laitettiin soimaan Freddietä jossa huudattaa yleisöä. Saukkola luuli että Nokia Arenan yleisö lähti mukaan siihen, yleisön mukanaolo tuli kuitenkin kajareista :D
Miksi mä muistan tästä jotain suunsoittoa pari kierrosta sitten täälä foorumilla kun meillä oli joku tilanne vahingossa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 589
Miksi mä muistan tästä jotain suunsoittoa pari kierrosta sitten täälä foorumilla kun meillä oli joku tilanne vahingossa.
Siis korjataan, tuli nauhoitteelta Queensin live yleisön tekemänä. Arenan yleisö oli tuolla ihan hiljaa
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 525
Miksi mä muistan tästä jotain suunsoittoa pari kierrosta sitten täälä foorumilla kun meillä oli joku tilanne vahingossa.
Varmaan siinä Sport pelissä missä tuli Osaston kannatusta kajareista kun joku teki virheen jossain kun piti mennä omiin kuulokkeisiin ja menikin koko halliin.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
3 079
Raukkamaista toimintaa Liukkaalta, kun ottaa Tuomiston visiiristä kiinni ja repii miehen jään pintaan.
Ansaitusti Liukas sai enemmän penaltia kuin Tuomisto.
 
Ylös