Penkinlämmittäjä22
Luottopelaaja
Oli muuten peli siinä tuon haaston myötä. Ei voita Tepes tätä enää.
Toivottavasti olen väärässä.
Toivottavasti olen väärässä.
Tappara on silti huono.
Siis oikea tapa toimia on haastaa, joutua siitä alivoimalle ja tehdä siitä av:sta maali.Tätä tarvittiin, ultimate haasto toimi ja heti tasoihin.
Tais se Pyyhtiän viime vuoden hyvyys johtua vain ja ainoastaan Nurmesta ja Pärssisestä.Pyyhtiä penkin päähän häpeämään.
Pelaako viivamies Lehterä? Ulkomailla oon ni ei oo kerenny seuraa.
Juu.. turha siinä kysellä, että minne katosi Tepsin tehokkuus. Tuota hyökkäyskalustoa kun katsoo.. eihän tuolla haasta kuin korkeintaan Tapparan.Tais se Pyyhtiän viime vuoden hyvyys johtua vain ja ainoastaan Nurmesta ja Pärssisestä.
Kiitos vastauksesta.Pelaa tänään.
Saatasko tähän vielä alistuminen Ilvekseen viitaten. Uskalsivat olla huonoja myös Kookoota vastaan ihan koko 60 minuuttia pari päivää sitten.Tapparan voittamisen kulttuuri ja henkinen vahvuus loistaa kotisohvalle asti. Uskaltavat olla huonoja osan pelistä ja silti...
Olisi pitänyt edes näytellä yrittävänsä pois maalivahdinalueelta, eikä seisoa kuin tikku paskassa.Aika mielenkiintoinen tuo haasto. Kyllähän siinä Tapparan jätkä jää kropalla ja mailalla painamaan Marjalaa alueelle, sitä ennen joku antoi poikkaria.