Dominaattori
Luottopelaaja
Lukko-HIFK voi olla kyllä hyvin viihdyttävä pari
Olisin toivonut IFK:ta meille säälien kautta. Olisi ollut varmuudella erinomainen pudotuspelisarja.Lukko-HIFK voi olla kyllä hyvin viihdyttävä pari
Toki Jukurit ei ennen ottelua tiennyt ettei pelaa pudotuspelejä.Näin IFK:lle piste ja Kärpät ottamassa pakkoraossa 2-6 tukkaan joukkueelta joka ei tule pudotuspeleissä pelaamaan.
Oon vähän kujalla että onko se sitten sen sarjan voittaja joka tulee vastaan vai runkosarjasijoituksen perusteella jatkoon menevä. Ilmeisesti ne parit tulee sen runkosarjasijoituksen perusteella sitten?Kookoo ei voi mitenkään tulla Ilvestä vastaan. Menee Tapparaa vastaan jos menee jatkoon. Mutta saatoit vissiin sitä tarkoittaakin.
Ilves pelaa runkosarjassa paremmin sijoittunutta joukkuetta vastaan, joka menee sääleistä jatkoon.Oon vähän kujalla että onko se sitten sen sarjan voittaja joka tulee vastaan vai runkosarjasijoituksen perusteella jatkoon menevä. Ilmeisesti ne parit tulee sen runkosarjasijoituksen perusteella sitten?
"oli rankkaa odottaa Oulussa kolme päivää"Jukurit johtaa Oulussa 2-6.
Tuskin maltan odottaa että lehdistötilaisuus ilmestyy nettiin.
Popparit esiin ja kuuntelemaan Marja-Laten selityksiä.
Joo jotenkin joka vuosi onnistun oleen sekasin näiden juttujen kanssaIlves pelaa runkosarjassa paremmin sijoittunutta joukkuetta vastaan, joka menee sääleistä jatkoon.
Juu näin juuri. Jos Kärpät menee jatkoon, niin se tulee Ilvestä vastaan. Jos KooKoo, niin se menee Tapparaa vastaan koska oli 10:s.Oon vähän kujalla että onko se sitten sen sarjan voittaja joka tulee vastaan vai runkosarjasijoituksen perusteella jatkoon menevä. Ilmeisesti ne parit tulee sen runkosarjasijoituksen perusteella sitten?
Ei oo muuten Pori helppo paikka playoffeissa. Hyvä veskari siellä vieläKooKoo tiputtaa Kärpät. Ässät tiputtaa TPS:n.
Tappara - KooKoo
Ilves - Ässät
Lukko - HIFK
KalPa - Pelicans
Toisaalta sitä toivois Ässiä Tapparaa vastaan, Ässät on ihan okei yleensä pärjännyt heitä vastaan.KooKoo tiputtaa Kärpät. Ässät tiputtaa TPS:n.
Tappara - KooKoo
Ilves - Ässät
Lukko - HIFK
KalPa - Pelicans