ilvesperhe
Luottopelaaja
Nysse pelimiähen kymppi alko siä Oulussa rakuttaa.
Kyllä Mutasen Kari varmasti on jossain roolissa jos Ässät tuosta jatkoon menee.Radu saisi kouluttaa mun vaimoakin. Eikun nipunapu nipunapu nyt mä nostan virheen ylös käden merkiks.
Miljoonajoukkueella on varaa.Tulisi muuten kohtalaisen kalliiksi Kärpille. Nykyvalmentajat osaavat neuvotella hurjat korvaukset jos kenkä viuhahtaa. Mm. Tapparan tulevalla valmentajalla on tällainen.
Sitä se poliisiki sano. Muistan kun Mutanen tuli yhteen lähetykseen sisälle: "Ässät - Ilves. Kaks nolla!" Tai sai tullakki en mä sitä sano.Kyllä Mutasen Kari varmasti on jossain roolissa jos Ässät tuosta jatkoon menee.
Mut ei se oo keltään pois, saa toki ollakin en mää sillä.
Olisi kouluttanutkin, mutta tuomarit tuli väliin. Näytti itseasiassa vähän, että Koivunen otti pienen taka-askeleen jolla odotti tuomarit siihen väliin.
Tämä valmentajille naureskelu on kyllä tyhmintä mitä tiedän.
On kahdenlaisia koutseja, niitä ketkä saavat potkut, ja niitä ketkä ovat jo saaneet potkut.
On täälläkin ylistetty Kivet ja Myrrät ja kenkä on perseessä.
Nojoo, toki sillä erolla että valmentaja ei tee kentällä yhtään mitään. Ei tee maalia, eikä ammu huippupaikasta ohi.Aivan yhtä tyhmää/ei tyhmää kuin kelle tahansa pelaajalle naureskelu tai haukkuminen. Työtään tekevät kaikki. Marjamäki on ihan varmasti epäonnistunut työssään tähän mennessä yhtä pahoin kuin esim. Tuulola, joka tällä palstalla on saanut kaiken kaikkiaan aika paljon kovempaa tekstiä.
Kyllähän sitä on isommatkin pojat Radua säikähtänyt, on se semmonen terrieri.Siis Koivunen pelkää 169 cm Rautiaista? Ei ihme että Kärpät on siinä jamassa mitä on
Jotain jäähyjä tässä nyt arvotaan. Kohtalaisen sekanen tilanne.Ässien ECHL-raaputusarpa Kraabberin luistimet tökkää ja ukko lentää kulmaan pää edellä. Näyttää tuomariston suuntaan puolikuolleena: "Mister refere mistee refere it was that other guy!".
Tulikin kiekko jalkoihin niin nousi kuolleista. Nolo poika.
Liigan paras kotiyleisö vai miten se geeli viime keväänä hehkutti...Siinä voi olla pieni kontrasti kun menevät huomenna Typhooniin jonkun 2500 ihmisen eteen.