tuominenjr
Vakiokokoonpanossa
"Mä vihaan koko Turkua"
"Mä vihaan Turkulaisia"
"Mä vihaan Turkulaisia"
Mulle olis kelvannut että tuleva T*apparan vastus olisi jo katkaissut oman sarjan. Tapparalle huikea etu, kun muutenkin jo ennakkosuosikki.Molemmat sarjat kolmospeliin ( toivottavasti pitkään ja väsyttävään). Oikein hyvä.
Varmaan huonoin vihellys ikinä koko Liigan historiassa Haapalan haamumaalin jälkeen.Jaah. Hyvin näemmä Turussa vihelletty
Kyllä näin, nyt saadaan sarjasijoituksen hyöty kyl! Jokainen sit valitkoon omat suosikit, mutta tästä on helvetin hyvä jatkaa!!Ilveksen kannalta oikein hyvä juttu, että kumpikin sarja meni kolmanteen peliin, sillä on tosiaan täysin auki, pelataanko tässä Kärppiä, Ässiä vai Tepsiä vastaan.
Ja ihan arvalla saa vetää kenet noista haluaisin vastaan.Ilveksen kannalta oikein hyvä juttu, että kumpikin sarja meni kolmanteen peliin, sillä on tosiaan täysin auki, pelataanko tässä Kärppiä, Ässiä vai Tepsiä vastaan.
Ei ne tänään löytäneet varmaa paikkaa.Kärpistä täytyy sanoa kyllä, että vaikka eivät nyt maalia tehneetkään, niin kyllä tuo kuudella viittä vastaan pelaaminen on alati vaarallista. Tosi hallitusti pitävät kiekon alueella ja jauhavat niin pitkään, että löytyy varma tekopaikka.
Jep, siksipä en itse stressaa sitä ollenkaan. Tuli sieltä mikä tahansa noista, niin monen mielestä kävi kaikista paskin tuuriJa ihan arvalla saa vetää kenet noista haluaisin vastaan.
Ei missään nimessä tietenkään. Ei ole varaa minkäänlaiseen ylimielisyyteen ketään vastaan tässä liigassa.Mielenkiintoista nähä, jompikumpi tamperelainen kohtaa ton Meiän ei ainakaan kannattais olla ylimielisiä..