Toppapöksy666
Luottopelaaja
Turha sitä on kuunnella. Umpitappara on umpitappara.Mitä toi Vallin selittää?
Ai ettei meillä ollut mitään palaa tepsiä vastaan? Mene ny maate.
Turha sitä on kuunnella. Umpitappara on umpitappara.Mitä toi Vallin selittää?
No ei meillä kyllä sit loppujen lopuks ollu. Itse oon sitä mieltä ainakin.Mitä toi Vallin selittää?
No pitihän meidän olla runkosarjassa sijalla 3 sun mielestäNo ei meillä kyllä sit loppujen lopuks ollu. Itse oon sitä mieltä ainakin.
Eiköhän ne maanantaihin mennessä lähde. Miksi sitten pitäisi olla hengittämättä sinne asti, ellei ole porkkanafani, jolloin asiaa voi jopa suositella.Ei kannata pidättää hengitystä odotellessa että maitohapot lähtevät Kookoon pohkeista.
Siis Vallin puhui viime keväästä tuossa. Ja kyllä, väärässä olen minäkin. Välillä.No pitihän meidän olla runkosarjassa sijalla 3 sun mielestä
Alkaa oleen jo tavaramerkki Tapparalle.Kyllä noi hyppimiset pitäis ottaa pois.
Tekis hyvää nähä kun Tikka hieroo nenän punaseks tolta. Perinteinen sinionssi v*ttupääKyllä toi naapurin Merelä on sellainen pelaaja jolle voisi istuttaa päällystakin nimeltä Tikka.
Ei kyllä millään tavalla ole pystynyt tähän mennessä haastamaan.On kyllä henkiset ja fyysiset tankit Kookoolla niin tyhjänä kun olla ja voi
Antonen on kerran koittanut tehdä maalin, muuten on kyllä katseltu ja koitettu pysyä mukana.Ei kyllä millään tavalla ole pystynyt tähän mennessä haastamaan.