Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ilves97

Luottopelaaja
Tästä ensimmäisestä pelistä tiesi, että KooKoo ymmärrettävästi ei pysy perässä. Maanantaina eri ääni kellossa. Ei tuu mitään 4-0 sarjaa, muttei taasen hirveän tiukkaakaan.
Itse pidän kyllä ihmeenä jos KooKoo ottaa yhdenkään voiton. Se maanantain pelikin on kuitenkin KooKoolle seitsemäs yhteentoista ja viides kahdeksaan päivään. Pystyvät varmaan paremmin haastamaan mutta tuskin voittavat sitäkään. KooKoon kohdalla kannattaa muistaa myös, että heidän ”playoffit” on alkanut jo pitkän aikaa sitten joten ei tuo nyt kamalasti tuosta helpota.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Vittuako tuo Setänen saa vedellä kilvellä? Mutta hieno voitto nonetheless, nolo flippaus. D'astouksesta en jauha enempää.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kotivoittojen ilta. Eipä nyt mitään kummallisia pelejä ollut mitä seurailin. Lahdessa ihan hyvin tunnetta, Areenalla nyt oli vain yksi joukkue.

Battery

Luottopelaaja
Räsänen. :D Lähti haastamaan suutuspäissään riitaa vielä vihellyksen jälkeen, mutta lentää itse kuin märkä rätti.

jurgen

Tähtipelaaja
Odottiko joku, että KK jaksaa tänään yhtään mitään? Eipä Tapparan oikeastaan tarvinnut edes pelata, tuliko edes hiki :D

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Räsänen sai Haataselta palloon, kun lähti lääppimään selästä pelin loputtua

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Tappara sai vapaalipun välieriin.. ei sille minkään mahda. Meille sitä lippua tarjottiin myös.
Eikä sillä.. yhdestä vapaapäivästä huolimatta.. on sitä Ässiäkin jo väsytetty.
Kova tempo päälle huomenna, pari maalia, niin heille tulee " kotona sitten " ajatus.
Uskallan väittää ensikaudella olevan hieman toinen otteluohjelma.
Säälit pois ja 8 play offseihin.. minun ratkaisu asiaan.